Adland. Istoria universala a publicitatii
Preț: 37,00 RON
Disponibilitate: stoc lichidat
Autor: Mark Tungate
ISBN: 973-50-3350-7
Editura: Humanitas
Anul publicării: 2012
Pagini: 347
Format: 13x20
Categoria: Diverse
DESCRIERE
Adland. Istoria universala a publicitatii - Mark Tungate …piaţa publicitară globală era estimată la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucători mai mici sau mai mari, cu o influenţă pe cât de neaşteptată, pe atât de neclară asupra vieţii noastre cotidiene. Adland este tărâmul neexplorat al publicităţii, pe care Mark Tungate îl cartografiază dintr-o perspectivă inedită, globală. Peisajul este extrem de schimbător, personajele care-l locuiesc, extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns să numim astăzi industria publicitară se dovedeşte a fi o adevărată aventură. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtaţi pe urmele pionierilor epocii de aur a publicităţii din anii '50–'60 şi introduşi în birourile marilor directori de creaţie din zilele noastre. O istorie care pune în ordine trecutul, fără a uita să spună povestea reclamelor care au intrat în legendă, şi care ne oferă o privire asupra agenţiei de publicitate a viitorului. ………………………………… „Publicitatea este extrem de interesantă acum pentru că nimeni nu ştie cum va evolua. Multe dintre agenţiile descrise în aceste pagini pot fi încă privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicităţii nu va semăna cu trecutul ei. Experţii sunt ocupaţi cu căutarea consumatorilor, din ce în ce mai alunecoşi, şi cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt însoţite întotdeauna de un semn de întrebare. Cu siguranţă vor exista telefoane mobile, Internet şi o mulţime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta şi vor interacţiona acestea?" (Mark TUNGATE) Fragment din carte: Cand a inceput sa existe publicitatea? E greu de crezut ca egiptenii sau grecii din antichitate erau insensibili la beneficiile promovarii produselor. Romanii stiau cu siguranta cum trebuie facut un pitch astfel incat sa-si vanda marfa, iar printre ruinele de la Pampei au fost gasite primele exemple de materiale publicitare. Un om de publicitate glumet, mi-a zis, printre altele, ca s-a gasit acolo o inscriptie care facea reclama unui bordel. o idee interesanta de altfel: doua dintre cele mai vechi meserii trageau foloase una de pe urma celeilalte. Altii sustin ca picturile rupestre erau o forma de publicitate, ceea ce pare sa fie totusi o idee cam fantezista. ………………………………… Despre autor: Mark Tungate este jurnalist specializat în media, marketing şi comunicare. Autor al bestsellerurilor Fashion Brands: Branding Style from Armani to Zara (2005), Media Monoliths (2005), Branded Male (2008) şi Luxury World: The Past, Present and Future of Luxury Brands (2009). Colaborator permanent al revistei de specialitate Campaign, colaborator al ziarelor britanice The Times şi Daily Telegraph. S-a stabilit la Paris, unde este coprezentator al unei emisiuni de televiziune despre creativitatea în publicitate şi semnează o rubrică săptămânală în revista franceză de marketing Stratégies. Este coautor al publicaţiei anuale The Epica Book, o trecere în revistă a celor mai bune reclame din Europa. CUPRINS Introducere Nota autorului 1. Pionierii persuasiunii 2. De la propaganda la sapun 3. Aristocratia de pe Madison Avenue 4. Creativii revolutionari 5. Stilul Chicago 6. Gasca britanica ………………………… Autor: Mark Tungate
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 62,91 RON69,90 RON (-10%)
- Potiuni, elixire si bauturi. Un grimoar de vraji potabile al vrajitoarelor moderne - Anais Alexandre40,50 RON45,00 RON (-10%)
- 35,10 RON39,00 RON (-10%)
În curând...
-Promo
-Accesul clienţilor
-Promo
-Cărţi noi
-Asistenţă online
-Suntem deconectați |
REVIEW-URI