Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari

Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari
Preț: 59,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Anul publicării: 2017
Pagini: 515
Format: 15x22

DESCRIERE

Cum sa creezi o aplicatie de un miliard de dolari - George Berkowski

 
Comunicarea cu utilizatorii

Unul dintre secretele tacite ale aplicaţiilor foarte bune este asistenţa pe care o acordă clienţilor. Dacă intri în contact cu utilizatorii, vei contribui la stimularea altor variabile - în principal a tuturor celor de natură socială. Aşa că în acest moment, probabil este o idee bună să creezi o soluţie corespunzătoare de relaţii cu clienţii.
 
Incă de la începutul aplicaţiei Hailo am ştiut - operând cu un model de piaţă cu pasageri şi şoferi şi având de-a face cu plăţi reale încă din prima zi - că va trebui să facem astfel încât toată lumea să fie fericită.
 
Aceasta însemna, din capul locului, să avem oameni dedicaţi în departamentul de asistenţă pentru clienţi. Investisem anterior într-o soluţie de tipul SaaS (software ca serviciu) de pe desk. com, care gestiona toate e-mailurile şi întrebările din categoria „asistenţă", ne permitea să le gestionăm la nivel central şi să răspundem acestora şi ne permitea să estimăm cât de repede şi eficient puteam da un răspuns legat de problemele clienţilor noştri.
 
Asta ne permitea, de asemenea, să reperto-riem cu uşurinţă în categorii toate problemele ce necesitau asistenţă, pentru a putea înţelege apoi care părţi ale aplicaţiei sau ale serviciului trebuiau îmbunătăţite.
 
Acest serviciu era puternic şi uşor de utilizat. De asemenea, a evoluat împreună cu noi, susţinând o echipă de asistenţă pentru clienţi fără nicio problemă.
 
Clientul are întotdeauna dreptate
 
La început, o mulţime dintre utilizatorii noştri au apelat la reţelele de socializare pentru a se plânge legat de tot felul de lucruri care nu au mers bine (aşa cum faci şi tu). Din fericire, Chris, gurul nostru în reţele de socializare, a fost şi el la bord încă din primele zile ale aplicaţiei Hailo (dacă nu eşti suficient de norocos pentru a avea lângă tine o persoană dedicată care se ocupă de asta, atunci va fi încă un lucru la care tu, ca fondator, trebuie să fii as).
 
Adoptând filosofia de a fi foarte deschişi şi comunicativi în privinţa diverselor probleme şi încercând să le rezolvăm pe toate în mod public şi expeditiv, am câştigat şi mai mulţi fani.
 
Am pus în practică un sistem drăguţ de credite Hailo pentru a-i recompensa pe utilizatori pentru orice probleme aveau, şi în semn de mulţumire pentru utilizatorii noştri cei mai buni. Nu uita de cei mai buni utilizatori ai tăi - nimănui nu-i place să fie luat de bun!
 
Un exemplu genial care demonstrează de ce este o idee bună să iei în serios asistenţa pentru clienţi este cel al unui incident pe care l-am avut într-o seară de vineri, când lucram până târziu pe vas.
 
Am primit un mesaj trimis pe Twitter şi un e-mail trimis la support@hailocab. com - de către o femeie al cărei card de credit fusese debitat în avans (din cauza unei erori de software) de mai multe ori pentru suma de 100 de lire în locul sumei obişnuite de 20 de lire, lucru care a împiedicat-o să retragă bani în acea seară.
 
Desigur, era destul de supărată. Având în vedere că în ce priveşte sistemul, nu am putut face nimic într-o noapte de vineri (ar fi durat câteva zile să descurcăm iţele cu banca), Jay, CEO-ul nostru, a sărit într-un taxi şi a mers direct acasă la clientă, cu 100 de lire în numerar şi cu o sticlă de vin pentru a-şi cere personal scuze pentru neplăcerile create.
 
Ceea ce a început ca un dezastru s-a încheiat cu un tweet de mulţumire, plin de emoţie, de la clienta păgubită. O mare întorsătură de situaţie...
 
 
CUPRINS:
 
Mulţumiri
Prefaţă
 
Partea I: Gândeşte în stil mare
 
1 Cum se vede din interior 
2 Genetica tehnologiei mobile
3 O idee de un miliard de dolari 
 
Partea a II-a: Călătoria
 
4 Este al naibii de greu 
 
Pasul 1: Aplicaţia de un milion de dolari
Cum să creezi o echipă fondatoare, să-ţi validezi produsul şi să strângi fonduri iniţiale
 
5 Să începem
6 Cum să rezolvi criza de identitate 
7 Cum să devii simplu şi eficient 
8 Aplicaţia în versiunea 0. 1 
9 Indici de cuantificare vitali 
10 Să facem rost de câţiva utilizatori 
11 Este aplicaţia ta pregătită pentru investiţii? 
12 Cât valorează aplicaţia ta şi câţi bani ar trebui să obţii? 
 
Pasul 2: Aplicaţia de zece milioane de dolari
Cum să obţii potrivirea dintre produs şi piaţă şi o finanţare de seria A
 
13 Nava HMS President 
14 Creează ceva care să le placă oamenilor 
15 O nouă versiune 1. 0 îmbunătăţită 
18 Indicatorii succesului 
17 Cum să îţi asiguri creşterea 
18 Dolari în pragul uşii 
19 Cum să atragi fondurile de capital de risc
 
Pasul 3: Aplicaţia de o sută de milioane de dolari
Cum să îţi reglezi motorul generator de venit, să îţi măreşti baza de utilizatori şi să obţii o finanţare de seria B
 
20 O lecţie plină de culoare 
21 Reglarea şi zbâmâitul 
22 Cum să obţii foarte mulţi utilizatori 
23 Mecanica motorului generator de venit 
24 Cum să îi determini pe utilizatori să revină 
25 Creşterea la nivel internaţional 
26 Creşterea este înşelătoare
27 Bani pentru extindere
 
Pasul 4: Aplicaţia de cinci sute de milioane de dolari
Cum să îţi extinzi afacerea şi să obţii o finanţare de seria C
 
28 Cu o viteză mai sus 
29 Jucătorii mari 
30 Cum să extinzi operaţiunile de marketing 
31 Expansiunea „mortală" a produsului 
32 Extinderea dezvoltării şi a ingineriei produsului 
33 Dezvoltarea oamenilor 
34 Extinderea procesului 
35 Finanţarea în cazul unei evaluări mari 
 
Pasul 5: Aplicaţia de un miliard de dolari
Tărâmul făgăduinţei
 
36 Unicornii chiar există
37 Oamenii la scara de un miliard de dolari 
38 Sfaturi din partea directorilor executivi ai unor companii multimiliardare 
39 Achiziţia companiei tale 
 
Note
Despre autor
 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0549 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.