Coșul dvs este gol.
Ați uitat parola?
Nu aveți cont? Creați-l!

Cum sa ne pastram clientii - Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientilor

Cum sa ne pastram clientii - Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientilor
Autor:
ISBN: 973-571-789-6
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 248
Format: 16,5x23,5
34,90 RON
Disponibilitate: in stoc

DESCRIERE

....''Cum sa ne pastram clientii - Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientilor''


In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente.

Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.

Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc.

A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor.

Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.

Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.


Autor: Glen Urban

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii

Edituri

Top

Promoţii

Parteneri

SC REALCONS SRL
www.libraronline.ro

Promo

Dezvaluiri
Agenda Medicala 2017

Comenzi telefonice

tel....
Telefonul clientului:
0722.546.544
0757.319.090
Program:
L-V:9.00-17.30

Newsletter

Accesul clienţilor

Promo

Yoga - O calatorie in cautarea sinelui
Metoda de nastere prin yoga

Cărţi noi

Asistenţă online

asistenta Suntem deconectați
Created in 0.0822 sec
loader
Caut in catalog...
loader