Coșul dvs este gol.
Ați uitat parola?
Nu aveți cont? Creați-l!

Cum se scrie un best seller (Monica Ramirez)

Cum se scrie un best seller (Monica Ramirez)
-10%
Anul publicării: 2017
Pagini: 125
Format: 13x20
22,50 RON
25,00 RON (-10%)
Promoția expiră la 31.01.2018
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Cum se scrie un best seller (Monica Ramirez)

 
Trimiterea manuscrisului la edituri

Scrieţi o descriere succintă a cărţii dumneavoastră, nu mai mult de un paragraf. Gândiţi-vă câ este descrierea care va fi tipărită pe coperta 4, cea pe care o citeşte orice potenţial cumpărător.
 
Trebuie să fie suficient de atrăgătoare şi interesantă, fără a dezvălui însă prea mult din acţiunea cărţii, astfel încât acel potenţial cumpărător să-şi dorească s-o cumpere.
 
 Apoi scrieţi un paragraf despre dumneavoastră, încercaţi să păreţi un adevărat profesionist. Nu vă lăudaţi fără sens. Nu scrieţi: Sunt cel mai bun scriitor din lume ori Cartea mea este fantasticei nemaipomenită, nu mai există aşa ceva. Lăsaţi-i pe alţii să vă laude dacă este cazul. Fiţi modeşti.
 
Inainte de-a trimite cartea oricui, reamintiţi-vă că mai toţi scriitorii au fost respinşi la început. Exemplele sunt nenumărate: Margaret Mitchell cu Pe Aripile Vântului, Daphne du Maurier cu Rebecca, Stephen King cu primele patru romane consecutiv.
 
Acum scrieţi un rezumat al cărţii dumneavoastră de cel mult o pagină, care să însumeze toate ideile principale şi să prezinte firul acţiunii. Includeţi titlul cărţii şi genul literar din care face parte.
 
In America, procesul de trimitere a unei cărţi la agenţi literari - editurile nu primesc manuscrise direct de la autori, doar prin intermediul agenţilor literari - este extrem de complicat
 
Există foarte multe reguli pe care dacă nu le urmezi nu ai absolut nicio şansă. Din fericire, sau poate nu, în România nu prea există reguli în acest sens.
 
Puteţi intra pe internet şi găsi adresele de email ale editurilor care vă interesează, apoi le puteţi trimite un mesaj succint în care le vorbiţi puţin despre dumneavoastră şi despre cartea pe care aţi scris-o.
 
Fiţi foarte atenţi, va trebui să le treziţi interesul şi curiozitatea De ce ar trebui să considere cartea dumneavoastră drept o viitoare posibilă achiziţie? Ce are special, nou, inedit faţă de alte cărţi? Care este publicul căruia i se adresează?
 
Descrieţi acţiunea fără a vă întinde la nesfârşit Editorii au atât de multă treabă încât nu vor avea răbdarea şi timpul necesar pentru a citi un email de zece pagini.
 
Fiţi concişi, la obiect, dar suficient de interesanţi pentru a le stârni curiozitatea. Nu trimiteţi manuscrisul până nu vi se cere acest lucru în mod direct, iar când o faceţi, specificaţi în mesaj că trimiteţi manuscrisul la cerere...

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Cărți noi - Dezvoltare personala

Categorii

Edituri

Top

Promoţii

Parteneri

SC REALCONS SRL
www.libraronline.ro

Promo

Dezvaluiri
Agenda Medicala 2017

Comenzi telefonice

tel....
Telefonul clientului:
0722.546.544
0757.319.090
Program:
L-V:9.00-17.30

Newsletter

Accesul clienţilor

Promo

Yoga - O calatorie in cautarea sinelui
Metoda de nastere prin yoga

Cărţi noi

Asistenţă online

asistenta Suntem deconectați
Created in 0.1183 sec
loader
Caut in catalog...
loader