Excelenta in vanzari
Preț: 39,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor: Todd Duncan
Editura: Amaltea
Anul publicării: 2014
Pagini: 280
Format: 13x20
Categoria: Literatura motivationala
DESCRIERE
Excelenta in vanzari. Mai multi bani, cu mai putin stres, intr-un timp mai scurt - Todd Duncan
…din acest ghid de vanzari vei afla cum sa inchei cu clientii tai adevarate parteneriate, de pe urma carora sa aveti cu totii de castigat...
Fragmente:
Investeşte intr-un program de dezvoltare personală pe termen lung. Tu eşti cel mai mare activ al afacerii tale, Pentru a câştiga încrederea unui client începe cu ceea ce eşti. Iar dezvoltarea afacerii va fi mereu direct proporţională cu abilitatea ta de a-ţi valorifica la maximum potenţialul personal.
Eşti un bun lider?
Investeşte atunci în acest aspect
Te pricepi să stabileşti relaţii?
Investeşte în a deveni un profesionist în acest sens, construind relaţii care să dureze o viaţă.
Altfel spus, dacă rămâi aşa cum eşti, afacerea ta nu va prospera niciodată. Dezvoltă-te, oferă-le oamenilor motive solide să se încreadă în tine şi vei putea să-ţi dezvolţi businessul. Caută să te perfecţionezi în permanenţă şi afacerea ta se va menţine pe o pantă ascendentă.
Dacă vrei să fii un adevărat specialist în vânzări, care câştigă încrezător devotamentul celorlalţi, atunci trebuie să te transformi intr-un expert în domeniul tău.
O singură carte nu este suficientă. Nici un abonament pe un an la o anume revistă nu-ţi va fi îndeajuns. Nici măcar un seminar o dată pe an nu este suficient, căci cei mai buni oameni de vânzări le fac pe toate şi chiar mai mult, în mod regulat dacă vrei să-ţi atingi potenţialul de vânzări, cercetările noastre ne-au indicat că ai nevoie de:
Un training complet - Acesta îţi oferă un fundament pe baza căruia să începi să te perfecţionezi. Toţi oamenii de vânzări trebuie să pornească cu cel puţin un seminar sau un program de pregătire similar, care să-i înveţe ce înseamnă un plan de vânzări complex şi eficient. Un fel de „boot camp" despre vânzări de la A la Z. Pentru tine, poate chiar această carte constituie o „tabără de instrucţie", ceea ce reprezintă un început grozav.
Alegerea unui mentor - Să apelezi la un mentor, ale cărui casete, filme sau cărţi să te ajute să te concentrezi permanent pe planurile de vânzări şi disciplinele pe care trebuie să le implementezi şi să Ie stăpâneşti în ideea de a te perfecţiona permanent.
Resurse pentru vânzări - Să asculţi casete sau CD-uri, să citeşti reviste din domeniu şi să utilizezi cele mai moderne instrumente de vânzări ce se pot găsi în spaţiul virtual, iar asta săptămânal. Iată cam care ar fi „vitaminele" care te-ar ajuta să creşti în mod constant
Investeşte într-un consilier de vânzări. Nu vei şti niciodată tot ce trebuie pentru a lua fiecare decizie care se poate ivi când conduci o afacere. Pentru a da lovitura în vânzări, trebuie să ai mereu ceva de învăţat şi să fii dispus să o faci. Tocmai de aceea, este imperios necesar să apelezi la un consilier competent şi de încredere, cineva care să te ghideze prin ape tulburi pentru a vedea clar care este cea mai bună cale.
Şi nu cumva să faci greşeala să crezi că un consilier este de prisos de îndată ce ai atins un anume nivel al succesului. Ba dimpotrivă, un consilier se dovedeşte cu atât mai necesar pe măsură ce atingi noi niveluri ale succesului, căci, aşa cum se spune, cu cât te înalţi mai sus, cu atât mai cruntă este căderea.
Cu cât ai mai mult succes, cu atât sunt mai mari aşteptările clienţilor faţă de tine. Să înşeli încrederea cuiva când ai ajuns deja sus te va costa cu siguranţă. Dar, aidoma unui priceput partener de alpinism, şi un consilier va face astfel încât căderile să nu fie niciodată fatale...
CUPRINS:
Prefaţă
Introducere
PARTEA ÎNTÂI
Cum construieşti fundamentul pentru a deveni un om de vânzări demn de încredere
Capitolul 1: Legea Aisbergului
Cea mai autentică măsură a succesului tău este invizibilă pentru clienţi
Capitolul 2: Legea Apogeului
Direcţia pe care o urmezi este rezultatul propriei percepţii
Capitolul 3: Legea Acţionarului
Oamenii de vânzări de succes investesc acţiuni în ei înşişi
Capitolul 4: Legea Scării
Succesul pe care îl obţii este direct legat de paşii pe care îi urmezi
Capitolul 5: Legea Efectului de pârghie
Ai mai puţine şanse să dai greş când deja le-ai spus celorlalţi că vei da lovitura
Capitolul 6: Legea Clepsidrei
Trebuie să te mişti repede, înainte să-ţi expire timpul
Capitolul 7: Legea Măturii
Pentru a-ţi dezvolta afacerea, trebuie ca mai întâi să faci curăţenie
PARTEA A DOUA
Cum construieşti fundamentul unui business de vânzări demn de încredere
Capitolul 8: Legea Repetiţiei generale
Repetarea replicilor te ajută să ai performanţe mai bune
Capitolul 9: Legea Ţintei
Dacă nu îţi cauţi cu atenţie cei mai buni potenţiali cumpărători, există riscul să închei afaceri cu cine se nimereşte
Capitolul 10: Legea Balanţei
Dacă vrei să închei mai multe afaceri, atunci trebuie să ai mai puţini clienţi
Capitolul 11: Legea Curtării
Pentru ca o relaţie să fie aşa cum trebuie la exterior, mai întâi de toate trebuie consolidată din interior
Capitolul 12: Legea Cârligului
Un public captivat va rămâne în sală până la sfârşitul spectacolului
CAPITOLUL 13: Legea Incubaţiei
Cele mai profitabile relaţii se maturizează în timp
CAPITOLUL 14: Legea Repetării
Cu cât este mai bună prestaţia, cu atât sunt mai zgomotoase aplauzele
Mulţumiri Despre autor
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 63,00 RON70,00 RON (-10%)
- 74,31 RON79,90 RON (-7%)
- 67,50 RON75,00 RON (-10%)
Promo
-Accesul clienţilor
-Promo
-Cărţi noi
-Asistenţă online
-Suntem deconectați |
REVIEW-URI