Coșul dvs este gol.
Ați uitat parola?
Nu aveți cont? Creați-l!

Mintea creativa (Scott Cochrane)

Mintea creativa (Scott Cochrane)
-7,3%
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 221
Format: 13x20
24,00 RON
25,90 RON (-7,34%)
Promoția expiră la 30.11.2017
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Mintea creativa - Schimbă-ţi radical gândirea - Abandonează zona de confort. Dezvoltă strategii îndrăzneţe (Scott Cochrane)

 
... foarte multe companii îşi limitează gândirea strategică la ceea ce ştiu deja să facă. Se aşteaptă ca managerii să stabilească obiective concrete şi să construiască planuri detaliate, pas cu pas, pentru a le atinge mai uşor.
 
O asemenea abordare poate satisface necesităţile unei firme doar pe termen scurt, dar generează inovaţii modeste şi, în cel mai bun caz, o dezvoltare progresivă.
 
Rezultatul va fi faptul că afacerea va stagna la un nivel de performanţă pe care nu îl va mai putea depăşi...
 
Din carte:
 
Este momentul să renunţaţi la noile obiceiuri

în 1971, doi fraţi au deschis un anticariat de 250 m2 în oraşul meu natal, Ann Arbor, din Michigan. Pe parcursul a două decenii, această afacere familială s-a transformat în Borders Books, un lanţ uriaş cu mai bine de 650 de magazine şi cu mii de angajaţi.
 
Borders a creat o experienţă interioară uimitoare, aducând bucuria de a răsfoi mii de titluri în zone ale ţării unde nu existase niciodată o librărie.
 
La doi ani după oferta publică iniţială din 1995, acţiunile Borders au atins cea mai mare valoare. Cu toate acestea, după 16 ani, compania pe care un editor o numise „cea mai invidiată din domeniul său de activitate” şi-a declarat falimentul. Dar ce s-a întâmplat?
 
Există mai multe motive pentru care afacerile se închid. Am auzit cu toţii statistici sumbre despre frecvenţa cu care eşuează afacerile deschise recent.
 
Există dispute aprinse despre cifrele exacte, acestea variind de la înfricoşătorul nouă din zece, la varianta mai optimistă - cinci din zece companii care se închid în primul an sau înainte de 18 luni de activitate.
 
Intr-un articol din Forbes, Eric T. Wagner ne oferă cinci motive ale eşecului: lipsa legăturii cu clienţii, lipsa propunerii unei singure valori, lipsa unui marketing eficient, lipsa leadership-ului eficient, precum şi lipsa unui model de business profitabil. Dacă organizaţiei dumneavoastră îi lipseşte una dintre aceste componente vitale, ea nu va mai rezista prea mult.
 
Dar ce se întâmplă cu organizaţiile care au toate aceste ingrediente şi ating succesul - cum s-a întâmplat şi cu Borders -, iar apoi dispar dintr-odată? Eşecul are multiple cauze, inclusiv administrarea financiară deficitară şi deciziile proaste de marketing.
 
Câteodată, o schimbare dramatică a comportamentului consumatorilor se dovedeşte peste capacitatea de gestionare a unei companii. Lanţul de băcănii A&P - înfiinţat în 1859, care s-a dezvoltat foarte mult în anii 1940, în aşa fel încât unii considerau că are monopol pe piaţă - şi-a declarat recent falimentul.
 
In realitate, compania nu s-a redresat de pe urma migrării populaţiei din centrele urbane spre suburbiile aflate în expansiune în anii 1970. Clienţii băcăniilor nu se mai duceau pe jos până la magazinele de cartier din centrul oraşelor; în schimb, ei preferau să meargă cu maşina în centrele comerciale mai mari, cu spaţii de parcare generoase şi preţuri mai mici. In consecinţă, A8cP a pierdut astfel milioane de dolari.
 
De multe ori apare o tehnologie nouă sau un model de gândire diferit, care interferează cu modelul de afaceri al unei companii puternice şi bine conduse. Tehnologiile disruptive nu reprezintă ceva nou, deşi acest concept a devenit popular de scurt timp.
 
Producătorii de roţi pentru trăsuri şi-au pierdut mijloacele de trai atunci când au apărut automobilele, iar cowboy-ii nu au mai fost folosiţi pentru transportul vitelor la sute de kilometri distanţă odată ce au apărut căile ferate, în vagoane încăpând o mulţime de vite...
 
 
CUPRINS:
 
Mulţumiri 
Introducere 
 
CAPITOLUL 1
Este momentul să renunţaţi la noile obiceiuri 
 
CAPITOLUL 2
Temerara lume nouă 
 
CAPITOLUL 3
Puterea creativă şi puterea creaţiei 
 
CAPITOLUL 4
Spirala succesului 
 
CAPITOLUL 5
Cum să ne controlăm mintea 
 
CAPITOLUL 6
Neuroplasticitate pentru micul dejun 
 
CAPITOLUL 7
Schimbaţi-vă modul de a gândi... Reconstruiţi-vă realitatea!
 
CAPITOLUL 8
Viziuni îndrăzneţe şi strategii puternice 
 
CAPITOLUL 9
Crearea coincidenţelor
 
CAPITOLUL 10
Transformarea relaţiilor 
 
CAPITOLUL 11
Noi modalităţi de neconceput 
 
CAPITOLUL 12
Putere, prezenţă şi bunăstare 
 
Note
 
 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii

Edituri

Top

Promoţii

Parteneri

SC REALCONS SRL
www.libraronline.ro

Promo

Dezvaluiri
Agenda Medicala 2017

Comenzi telefonice

tel....
Telefonul clientului:
0722.546.544
0757.319.090
Program:
L-V:9.00-17.30

Newsletter

Accesul clienţilor

Promo

Yoga - O calatorie in cautarea sinelui
Metoda de nastere prin yoga

Cărţi noi

Asistenţă online

asistenta Suntem deconectați
Created in 0.0972 sec
loader
Caut in catalog...
loader