Parintii au cuvantul. 9 mesaje esentiale de transmis copiilor

Parintii au cuvantul. 9 mesaje esentiale de transmis copiilor
-10%
Preț: 28,80 RON
32,00 RON (-10%)
Disponibilitate: în stoc
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 359
Format: 13X20
Categoria: Psihologie

DESCRIERE

Parintii au cuvantul. 9 mesaje esentiale de transmis copiilor - Jim Taylor Aprecieri aduse dr. Jim Taylor şi lucrării sale, Părinţii au cuvântul „Atuurile doctorului Jim Taylor sunt vocea sa plină de compasiune, înţelegerea profundă a psihologiei părinţilor şi copiilor, precum şi abordarea pragmatică, ce îi ajută pe părinţi să transmită mesaje pozitive copiilor. într-o lume plină de mesaje periculoase, orice părinte va găsi utilă această carte." MICHELE BORBA, Doctor în Ştiinţele educaţiei, autoare a lucrărilor Parents Do Make a Difference şi The Big Book of Parenting Solutions Fragmente din carte: MESAJE EXPLICITE SI MESAJE DISCRETE Putem să le transmitem mesaje copiilor fie direct, fie indirect. Mesajele „explicite" presupun să le spunem ce anume dorim să reţină, să le arătăm mesajul în comportamen altora sau să le spunem poveşti bazate pe un anumit mesaj. Această comunicare explicită garantează că nu vor aparea confuzii cu privire la intenţiile noastre şi că odraslele sunt atente şi concentrate asupra mesajului. Riscul mesajelor directe este acela că juniorii s-ar putea plictisi de ele şi, dintr-un sentiment de iritare acută, ar putea începe să le respingă. Prin contrast, în cazul mesajelor „discrete", copilul nu conştientizează nicio clipă că ceea ce face la un moment dat legătură cu un mesaj sau altul - de pildă, atunci când participă la diverse activităţi sau când se joacă. Să-i lăsăm să ere că se distrează sau că ne ajută. Astfel, vom şti că mesajul strecoară pe furiş în mintea lor. COPIII NE POT AJUTA SĂ MODELĂM MESAJELE Copiii au uimitoarea abilitate de a le transmite părinţilor semnale în legătură cu mesajele de care ar avea nevoie într-un anumit moment sau cu privire la cea mai bună metodă de transmitere astfel încât ei să fie pe fază. Depinde de părinţi să-şi „regleze antenele pe frecvenţa lor", pentru a prinde din zbor acele semnale. Cei mici vor avea experienţe, provocări şi reacţii în fiecare zi, ce vor constitui o potenţială oportunitate ie a le comunica mesajul dorit. Părinţii ar trebui să se lase ghidaţi de copii cu privire la modul optim de a le transmite mesaje, să fie cu ochii în patru si cu urechile ciulite în aşteptarea oportunităţilor care pot fi transformate în expresii cheie, rutine şi ritualuri sau activităţi rare să ajute la comunicarea mesajelor dorite. Copiii sunt, de asemenea, creativi şi zglobii şi, în consecinţă, pot transforma un mesaj serios într-un prilej de distracţie copioasă, ceea ce va snori atenţia lor faţă de mesaj şi dorinţa de a-i da ascultare. PATRU CHEI PENTRU SUCCESUL ORICÂRUI MESAJ Cea mai mare provocare în ceea ce priveşte transmiterea unor mesaje sănătoase este ca ele să aibă efect. Răbdarea, repetiţia, insistenţa şi perseverenţa sunt cele mai puternice instrumente de care dispunem pentru a face faţă acestei provocări. Reţinerea eficientă a mesajelor - definită ca receptare, asimilare şi exprimare de către copil a mesajelor dorire - depinde de comunicarea aceloraşi mesaje, iar şi iar. In ceea ce mă priveşte, am înţeles că cea mai bună metodă de a tjc da seama că mesajele noastre sunt recepţionate de Catie şi.... CUPRINS: Introducere Partea I: Recepţionează mesajul 1. Motivaţia care stă la baza mesajelor şi conţinutul lor 2. Sunt mesajele noastre recepţionate? 3. Ce anume poate bloca mesajele pe care le transmitem? Partea a II-a: Mă plac pe mine însumi 4. Mesajul nr. 1: Iubirea este izvorul nesecat al copilului („Eeenorm!") 5. Mesajul nr. 2: Competenţa este puterea copilului („Am reuşit!'') 6. Mesajul nr. 3: Siguranţa este adăpostul de vreme rea al copilului („Sunt bine!") Partea a III-a: îi plac pe ceilalţi 7. Mesajul nr. 4: Compasiunea reprezintă mâinile copilului („Când împărţi înseamnă că îţi pasă") 8. Mesajul nr. 5: Recunoştinţa este inima copilului („Mai multă mulţu'") 9. Mesajul nr. 6: Pământul este căminul copilului („Suntem o familie verde”) Partea a IV-a: Ceilalţi mă plac 10. Mesajul nr. 7: Respectul este măsura copilului („Figura") 11. Mesajul nr. 8: Responsabilitatea reprezintă umerii copilului („Asta este treaba ta”) 12. Mesajul nr. 9: Emoţia reprezintă gama de trăiri a copilului („Acum te simţi rău, mai târziu o să te simţi bine") Postfaţă Bibliografie

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0567 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.