Pretul si strategia de marketing

Pretul si strategia de marketing
Preț: 29,90 RON
Disponibilitate: în stoc - in stoc
ISBN: 973-115-932-4
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 136
Format: 13x20

DESCRIERE

....''Pretul si strategia de marketing'' Variabila „preţ” are un rol semnificativ în strategia de marketing, având în vedere contextul actual: concurenţă exacerbată, evoluţia rapidă a mijloacelor de informare şi comunicare, problematica puterii de cumpărare etc. ...lucrarea prezintă noţiunile fundamentale şi mecanismele care stau la baza unei politici de preţ, răspunzând la următoarele întrebări: • cum trebuie înţeles comportamentul clientului în raport cu preţul, fie că este vorba de firme sau de consumatorul final; • cum se stabileşte un preţ; • care sunt constrângerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distribuţie, servicii, sectorul industrial etc.). ...cuprinzând numeroase exemple ilustrative (de la multinaţionale la IMM-uri, de la producători la distribuitori), această lucrare vă propune o sinteză actualizată şi completă a informaţiilor care trebuie stăpânite cu privire la problematica preţului. CUPRINS: Cuvânt înainte 1. Clientul şi preţul I. Analizarea preţului 1. Cunoaşterea preţurilor de către clienţi 2. Componentele monetare şi nemonetare ale preţului 3. Valoarea percepută de către cumpărător II. Evaluarea preţului 1. Preţurile de referinţă 2. Preţurile acceptabile 3. Modalităţile de evaluare III. Acceptarea preţului 1. Elasticitatea cererii în funcţie de preţ 2. Disponibilitatea de plată. 2. Stabilirea preţului şi variantele strategice I. Stabilirea preţului 1. Constrângerile legale şi de reglementare 2. Stabilirea obiectivelor de preţ 3. Crearea costurilor şi a valorii 4. Concurenţa 5. Stabilirea preţului la nivel internaţional II. Strategiile de preţ pentru noile produse 1. Strategia preţului de prestigiu 2. Strategia preţului de penetrare 3. Gestionarea gamei de preţuri (price lining) 4. Strategiile de preţ la nivel internaţional III. Modificările preţului 1. Scăderile de preţ 2. Creşterile preţurilor 3. Strategiile de preţ în marea distribuţie I. Aspecte legate de reglementarea preţului în marea distribuţie 1. Elementele negocierii dintre producător şi distribuitor şi stabilirea preţului 2. Diferitele textele de reglementare care tratează calculul pragului de rentabilitate (PR) II. Strategiile de preţ în marea distribuţie tradiţională 1. Strategia promoţională sau high-low pricing. 2. Strategia EDLP 3. Degradarea imaginii preţului în marea distribuţie tradiţională III. Strategiile actorilor alternativi şi reacţiile marii distribuţii 1. Strategiile de preţ ale distribuitorilor alternativi 2. Răspunsul marii distribuţii alimentare: stabilirea preţului 4. Strategiile de preţ în servicii I. Strategiile de preţ în servicii 1. Particularităţile serviciilor şi problematica preţului 2. Modelele economice ale serviciilor: premium versus low cost II. Procesele aferente unui serviciu şi crearea ofertei 1. Ofertele grupate sau bundling 2. Yield management sau managementul veniturilor 5. Preţurile pe pieţele industriale I. Particularităţile pieţelor industriale 1. Caracteristicile clientului industrial 2. Mijloacele de achiziţie industrială II. Raportul cost-valoare 1. Gestionarea cumpărăturilor de către clienţii industriali 2. Analiza valorii şi stabilirea preţului Bibliografie Autori: Le Gall-Ely Marine, Urbain Caroline

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Management, marketing - Cele mai vândute cărți

Created in 0.0589 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.