Psihosociologia publicitatii - Despre reclamele vizuale
Preț: 26,95 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Septimiu Chelcea
ISBN: 973-46-1806-4
Editura: Polirom
Anul publicării: 2012
Pagini: 208
Format: 16,5x23,5
Categoria: Psihologie
DESCRIERE
...''Psihosociologia publicitatii - Despre reclamele vizuale''
...Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare.
... cartea de fata isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare.
Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitind insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara.
Informatiile de ultima ora prezentate sint utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.
CUPRINS:
Precizari terminologice
Cultura si publicitate
Mesajele textuale in publicitate
Mesajele iconice
Umorul: acceptarea versus respingerea lui
Critica publicitatii
Scurt istoric al psihosociologiei publicitatii
Fenomene si procese psihosociale
Perceptie, cultura, societate
Iluziile si potentialul lor publicitar
Memoria
Intelegerea mesajului
Pozitionarea din perspectiva psihosociologica
Emotiile in publicitate
Schimbarea atitudinilor
Persuasiunea
Autor: Septimiu Chelcea
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 76,50 RON85,00 RON (-10%)
- 31,50 RON35,00 RON (-10%)
- 53,10 RON59,00 RON (-10%)
Promo
-Accesul clienţilor
-Promo
-Cărţi noi
-- 54,00 RON
- 76,50 RON85,00 RON (-10%)
- 51,00 RON
Asistenţă online
-Suntem deconectați |
REVIEW-URI