Secretele succesului in era digitala

Secretele succesului in era digitala
Preț: 55,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-588-478-6
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 248
Format: 15,6x22

DESCRIERE

Secretele succesului in era digitala. Cum sa va faceti prieteni si sa deveniti influent - Dale Carnegie, Brent Cole …in lumea contemporană, caracterizată de apariţia reţelelor de socializare, dominaţia e-mailului şi înlocuirea interacţiunilor directe de către cele virtuale, lecţiile lui Dale Carnegie nu sunt doar actuale, ci şi extrem de importante. Deşi nu ar fi putut niciodată prezice traiectoria pe care o va urma tehnologia, Carnegie se dovedeşte a fi un profesor înţelept, al cărui ajutor poate fi extrem de util în peisajul digital în care trăim. Pentru a dovedi că învăţăturile acestuia sunt în continuare relevante, Brent Cole, lucrând alături de Dale Carnegie & Associates, Inc., a regândit recomandările şi principiile transmise de acesta pentru dificila eră digitală în care trăim. Chiar dacă, în prezent, comunicăm utilizând instrumente diferite şi cu o viteză mult mai mare, sfaturile lui Carnegie privind felul în care putem să discutăm, conducem şi muncim eficient rămân de nepreţuit odată cu trecerea anilor. Abordarea de bun simţ a lui Dale Carnegie asupra comunicării a rezistat timp de un secol, ajungând la milioane şi milioane de cititori. Singura diplomă ce se regăseşte în biroul lui Warren Buffet este certificatul său de la Dale Carnegie Training. Lee Iacocca este convins că a dobândit curajul de a vorbi în public datorită lui Carnegie. Iar Scott Adams, creatorul benzii desenate Dilbert, susţine că învăţăturile lui Carnegie sunt capabile să schimbe vieţi. E rândul dumneavoastră să utilizaţi cartea de faţă pentru a învăţa cum să comunicaţi cu diplomaţie şi tact, să descoperiţi subtilităţile şi valoarea mediilor online, să-i faceţi pe oameni să vă placă, să vă creaţi o reţea stabilă, să deveniţi un orator mai convingător, să vă transmiteţi mesajul cât mai clar şi cât mai departe, să fiţi un lider mai eficient, să deveniţi un specialist când vine vorba de mediul online, să vă dezvoltaţi abilitatea de a duce lucrurile la bun sfârşit şi să profitaţi la maximum de puterea instrumentelor digitale. Dale Carnegie (pe numele lui real Dale Carnegey) s-a născut pe 24 noiembrie 1888 la o fermă săracă din Missouri şi s-a stins din viaţă pe 1 noiembrie 1955, la Forest Hills, New York. Este considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului XX. După absolvirea facultăţii, vinde cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi obţine câteva roluri ca actor la New York, fără mare succes. În 1912, este angajat de Young Men Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi descoperă, accidental, o metodă prin care poate diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel începe faimoasa carieră de orator şi autor de mare succes a lui Dale Carnegie. În următorii doi ani, Carnegie îşi rafinează cursul, venind în întâmpinarea dorinţei americanului mediu de a-şi întări încrederea în sine. Îşi schimbă numele din Carnegey în Carnegie, ceea ce reprezintă o mişcare de marketing inspirată. Începe să publice diverse materiale în care-şi prezintă în mod sistematizat ideile; în 1926, acestea vor fi adunate într-o carte despre vorbirea în public – Public Speaking: A Practical Course for Business Men. În 1936, Dale Carnegie publică How To Win Friends and Influence People, carte care a înregistrat încă de la publicare un succes răsunător. De-a lungul anilor, această lucrare, considerată opera de referinţă a lui Carnegie, s-a vândut în peste 15 milioane de exemplare. Ea a fost tradusă în toate limbile de circulaţie internaţională, iar în limba română a apărut la Curtea Veche Publishing sub titlul Secretele succesului. Cum să vă faceţi prieteni şi să deveniţi influent. O altă lucrare de referinţă, publicată în 1948, este How to Stop Worrying and Start Living, (apărută în limba română la Curtea Veche Publishing sub titlul Lasă grijile, începe să trăieşti) — o colecţie de sfaturi uşor de pus în aplicare pentru a face faţă mai bine stresului. Dintre cărţile lui Dale Carnegie, aceasta a avut cel mai mare succes în Europa. Pe Dale Carnegie îl regăsim în topul celor mai bine vânduţi autori din toate timpurile. La mai bine de jumătate de veac de la moartea lui, cărţile sale sunt la fel de solicitate ca în primii ani după lansare. Eforturile lui Dale Carnegie de răspândire a unor metode prin care ne putem optimiza relaţiile cu semenii şi cu lumea au fost continuate de Fundaţia Carnegie. Cursurile pe care Carnegie însuşi le-a iniţiat şi predat sunt frecventate şi astăzi de zeci de mii de oameni din întreaga lume, confirmând actualitatea şi utilitatea metodelor autorului. Aprofundarea acestor practici e vitală pentru toţi cei care doresc să ocupe posturi importante în ierarhiile companiilor occidentale. Brent Cole este autor şi agent literar. În 2002, a pus bazele companiei Invisible Ink, o agenţie ce oferă servicii editoriale şi literare. Fragment din carte: Dacă observaţi cum s-au folosit ei de influenţă de-a lungul vieţii, veţi descoperi că definiţiile lor se bat cap în cap. Diferenţa dintre ele începe cu modul în care au folosit cuvintele. Comparaţi aceste două fraze: „Ce noroc pentru lideri că oamenii nu gândesc“ şi „Nu sunt interesat de puterea de dragul puterii ci de... puterea dublată de morală, care este dreaptă şi bună“ şi diferenţele vor fi evidente. Prima frază este expresia influenţei bazate pe cinism viclean şi condescendent. Cea de-a doua este expresia influenţei bazate pe încrederea pe care o generează binele comun. În fiecare zi, cuvintele pe care le folosim ne plasează undeva între cele două abordări diferite. Istoria prezintă detaliat rezultatele fiecăreia dintre aceste două căi. Comunicarea noastră este îndreptată fie către distrugerea, fie către susţinerea celor care ne înconjoară. Legat de acest subiect, Carnegie s-a exprimat foarte succint: nu criticaţi, nu condamnaţi şi nu vă plângeţi. Dar este mult mai dificil să ascultăm sfatul lui astăzi. Nu este suficient să ne spunem că trebuie să fim mai înţelepţi în exprimare. Odată cu spaţiul digital imens pe care îl avem la dispoziţie pentru a ne comunica ideile, vine şi o mare responsabilitate denumită acces public. „Mijloacele de comunicare digitală de astăzi fac posibil accesul la mai mulţi oameni, mai rapid şi cu costuri mai mici“... …………………... CUPRINS: De ce sfaturile lui Dale Carnegie sunt încă aplicabile PARTEA I. IDEI ESENŢIALE DESPRE IMPLICARE Capitolul 1 Îngropaţi bumerangul Capitolul 2 Scoateţi în evidență aspectele pozitive Capitolul 3 Ţineţi cont de dorinţele cele mai profunde ale celorlalți PARTEA A II-A. ŞASE FELURI PRIN CARE PUTEM CREA O IMPRESIE DE DURATĂ Capitolul 4 Interesaţi-vă de interesele altora Capitolul 5 Zâmbiţi Capitolul 6 Faceţi-vă numele cunoscut Capitolul 7 Ascultaţi-i mai mult pe ceilalţi Capitolul 8 Discutaţi despre lucrurile importante pentru ceilalţi. Capitolul 9 Faceţi-i pe ceilalţi să se simtă un pic mai bine PARTEA A III-A. CUM SĂ CÂŞTIGAŢI ȘI SĂ PĂSTRAȚI ÎNCREDEREA CELOR DIN JUR Capitolul 10 Evitați certurile Capitolul 11 Nu spuneți nimănui: „Te înşeli“ Capitolul 12 Recunoaşteţi-vă rapid şi clar vina Capitolul 13 Iniţiaţi discuţia pe un ton prietenos Capitolul 14 Profitaţi de afinități Capitolul 15 Recunoaşteţi meritele altora Capitolul 16 Adoptaţi o abordare empatică Capitolul 17 Faceți apel la cele mai nobile motivații Capitolul 18 Împărtășiți-vă experienţa Capitolul 19 Înfruntați provocările PARTEA A IV-A. CUM SĂ PRODUCEȚI SCHIMBĂRI FĂRĂ SĂ ÎNTÂMPINAȚI REZISTENȚĂ SAU SĂ CAUZAȚI RESENTIMENTE Capitolul 20 Începeți într-o notă pozitivă Capitolul 21 Recunoaşteţi-vă greșelile Capitolul 22 Semnalați greșelile discret Capitolul 23 Puneți întrebări în loc să dați ordine Capitolul 24 Nu stăruiţi asupra greşelilor Capitolul 25 Evidenţiaţi reuşitele Capitolul 26 Oferiţi-le celorlalţi un statut la care să aspire Capitolul 27 Menţineţi legăturile pornind de la interesele comune Note Autori: Dale Carnegie, Brent Cole

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0617 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.