Anul schimbarii. Invinge-ti trecutul si invata sa mergi mai departe - Meredith Atwood

Anul schimbarii. Invinge-ti trecutul si invata sa mergi mai departe - Meredith Atwood
-7%
Preț: 37,20 RON
40,00 RON (-7%)
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-9653-06-7
Editura:
Anul publicării: 2020
Pagini: 328
Format: 14x20

DESCRIERE

Anul schimbarii. Invinge-ti trecutul si invata sa mergi mai departe - Meredith Atwood

 
Definirea Sănătăţii, Fericirii şi Succesului
NE DEZVOLTAM, GESTIONĂM ŞI MENŢINEM CONSTANT propriul brand, fie că ne dăm sau nu seama de asta. Brandul se compune din reputaţia noastră, idealurile noastre şi identitatea pe care o proiectăm în exterior, Problema cu crearea şi structurarea unui brand personal constă în faptul că porneşti de la felul în care te percep ceilalţi: Cine mă place? Cine gândeşte la fel ca mine? Cine e de acord cu mine? Cui ii place părul meu?
 
Când vrem să ne creăm o imagine, un brand, spre încântarea sau „aprecierea" Altor Oameni, ne creăm un brand personal bazat pe nonsensuri. (Lucrurile au stat aşa chiar cu mult timp înainte de apariţia reţelelor de socializare, oameni buni aţi citit Marele Gatsby?)
 
Când nu mai încercăm să facem altora pe plac, când ne acceptăm Ambiţia şi ne urmărim Visurile, nu avem nevoie de un brand. Avem o viaţă pe care să o trăim. Când încercăm să creăm o persoană pe care să o „arătăm" lumii e uşor să pierdem legătura cu şinele nostru real.
 
Vreau să spun doar că tu ţi-ai creat foarte probabil fără să vrei un soi de brand personal, fie că eşti o gospodină, doctor, inginer sau orice ai fi, şi că acesta s-ar putea (ar putea!) să fie un Brand al Nonsensurilor.
 
Un Brand al Nonsensurilor e o stare specială de echilibru autoimpus, oricât ar fi de bizar, nociv sau imposibil, pe care credem că trebuie să-l păstrăm şi să-l arătăm publicului.
 
Publicul poate fi mic
Publicul poate fi mare.
Publicul ar putea fi doar cei mai apropiaţi de care ne ascundem luptele şi durerea pentru că nu vrem să-i rănim. Identitatea pe care vrem să o proiectăm? Acela este brandul pe care-l creăm.
Uneori, brandul pe care-l gestionăm e fantastic şi nu are nimic de-a face cu publicul.
Vreau să fiu sănătos, puternic şi să mă lupt să am o carieră care să mă facă să strălucesc. Vreau să fiu cea mai bună mamă cu putinţă si să le arăt copiilor mei ce înseamnă să fii...
Super, omule! Nu e nimic in neregulă cu a te schimba şi a te transforma exact te ceea ce vrem să fim. Am zis că putem crea un Brand al Nonsensurilor, nu e obligatoriu ca toţi să o şi facem.
Dacă nu creăm o Viaţă care să dea impresia unei revoluţii, unei chemări unei schimbări sau a unui motiv de a trăi, atunci nu facem decât zgomot.
Zgomotul e amuzant ce-i drept imi place şi mie să ma uit la familia Kardashian - zgomot total dar nu devin o persoană mai bună cu fiecare episod. Poate că te poţi îmbogăţi din zgomot şi să câştigi un concurs de făcut zgomot. Cu siguranţă insă nu te îmbogăţeşti prin simpla Iui vizionare...
 
CUPRINS:
 
Nonsensuri
Introducere: a venit vremea sâ trăieşti
 
PARTEA I: TRECI PRIN Ş| DINCOLO DE TRECUT
1.  Incepe de unde erai 
2.  Inţelegând ce dracu' s-a întâmplat (sau poate că nu)  
3.  Despărţirea de minciunile care ne-au fost spuse   
4.  Despărţirea de minciunile pe care ni le spunem singuri
 
PARTEA A II-A: BUCURA-TE IN PREZENT
5.  Decojind ceapa adevarului
6.  Toti oamenii fac cat pot
7.  Elimina uscaturile
8.  Tu detii controlul vietii tale
9. Definirea Sănătăţii, Fericirii şi Succesului
10. Refacerea Completă a Vieţii  
11. Bariere şi Eşecuri: Obstacolul e Calea  
12. Anul Tău Fără Nonsensuri   

Mulţumiri
Resurse: continuă să te dezvolţi    
Note
 
 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0428 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.