Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2020
Pagini: 1365
Format: 17x24

DESCRIERE

Este absolvent aI Colegiului NaţionaI "Fraţii Buzeşti" şi aI Facultăţii de Medicină din Craiova. A obţinut doctoratul in specialitatea Dermatologie, la UMF "Carol Davila" din Bucureşti şi atestatul de a bilita re, in domeniul de studii universitare de doctorat Medicină, la UMF din Craiova.

Este membru al International Society of Dermatology, European Society for Dermatological Research si al European Academy of Dermatology and Venereology. De asemenea, este membru in Consiliul Director al Societăţii Romane de Dermatologie şi este preşedintele Asociaţiei Dermatologilor din Oltenia. Totodată, face parte din Comisia de Dermato-venerologie din cadrul Ministerului Sănătăţii.

Profesorul Virgil Patraşcu a publicat şase cărţi de specia litate, fiind coautor la alte două. De asemenea, a publicat 46 de articole in reviste cotate ISI cu factor de impact şi in reviste indexate BDI, 55 de articole in extenso in reviste medicale naţionale recunoscute CNCSIS, 178 de rezumatein revistele şi volumele unor manifestări ştiinţifice internaţionale şi peste 600 de articolein rezumatin reviste si volumele unor manifestări stiinţifice naţionale.

In prezent, este profesor universitar la UMF din Craiova, conducător de doctorat si medic primar dermatolog, seful Clinicii de Dermatologie din Craiova.

REVIEW-URI

Rating general
5 (1 review)
5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0
Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs
scrie un review
5

BOLI DERMATOLOGICE ŞI INFECŢII SEXUAL-TRANSMISIBILE- Volumul I,Volumul II

Prin prezenta lucrare am dorit aducerea la zi a celor mai frecvente boli dermatologice, care, de altfel, au făcut obiectul ediţiilor din 2008, 2012, 2014 și 2018. Am actualizat, acolo unde a fost cazul, noţiunile de etiopatogenie şi tratament, progrese considerabile înregistrându-se în ultimii ani în special în dermatita atopică, psoriazis și cancere cutanate. Completările respective, împreună cu alte șase capitole inedite, au făcut ca actuala ediție să aibă 890 de pagini (cu peste 170 de pagini mai multe decât precedenta) și 104 titluri bibliografice noi. În plus, am completat iconografia cu alte 24 de imagini, ajungând la 124 de fotografii sugestive pentru o parte din patologia abordată. Sper ca această carte să reprezinte o eficientă sursă de informare pentru cei care, în practica medicală, se confruntă cu o anumită patologie cutanată. Prof. univ. dr. Virgil Pătrașcu Autorul
Created in 0.0757 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.