Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 254
Format: 14x20
Categoria: Clasa a VII-a

DESCRIERE

Clubul matematicienilor. Matematica pentru clasa a VII-a, Semestrul II - Dumitru Savulescu Clubul Matematicienilor reuneste o serie de carti cu profil educational destinate ciclului gimnazial care: - corespund integral noii programe scolare; - propun elevilor mai multe aplicatii decat majoritatea lucrarilor existente pe piata; in plus, acestea sunt foarte variate si sunt grupate pe trei niveluri de dificultate (marcate grafic cu una, doua, respectiv trei stelute); - pentru a permite elevilor sa invete mai usor rezolvarea problemelor "tip", pe parcursul lucrarii, acolo unde apare un nou tip de problema, autorii ofera solutii cu explicatii detaliate; - ofera o sinteza completa, structurata, cu exemple, a teoriei, care, in contextul frecventelor schimbari de programa scolara, va fi un sprijin consistent, atat pentru elevi, cat si pentru profesori, in completarea (sau chiar inlocuirea) manualului scolar; - contin, de asemenea, capitole speciale cu exercitii si probleme cu un caracter aplicativ (utilizate recent in noul tip de evaluare), cu modele de subiecte de teza, precum si cu subiecte pentru olimpiade scolare. Anul aparitiei: 2014 Nr. pagini: 254 Format: 14x20 Autor Dumitru Savulescu

REVIEW-URI

Rating general
5 (1 review)
5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0
Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs
scrie un review
5
Cartea aceasta are 155 pagini cu tot cu rezolvari sau fara?

Titluri de aceiași autori

Created in 0.0640 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.