Coaching intercultural - Philippe Rosinski

Coaching intercultural - Philippe Rosinski
Preț: 55,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-8038-50-6
Editura:
Anul publicării: 2019
Pagini: 394
Format: 17x24

DESCRIERE

Coaching intercultural - Philippe Rosinski

 
Tipuri de coaching profesionist
în această secţiune, mă voi concentra asupra a trei tipuri de coaching profesionist - personal, executiv şi de echipă. Inainte de aceasta, totuşi, vreau să semnalez o dificultate legată de coaching. Fiind vorba de o profesie destul de nouă, sunt mulţi nechemaţi tentaţi să i se alăture şi să înceapă imediat să ofere „servicii de coaching”. Astfel de operaţiuni sunt lipsite de credibilitate şi creează serioase dubii în privinţa calităţii şi eticii, ceea ce dăunează atât clienţilor, cât şi domeniului, în general. Din câte ştiu, astfel de aspecte au fost discutate pe larg în context internaţional, în cadrul International Coach Federation (ICF).

Coaching personal
Când un coach profesionist lucrează cu o persoană care plăteşte ea însăşi pentru intervenţie, procesul se numeşte „coaching personal”. Thomas Leonard, care a format un mare număr de coachi personali, îi îndeamnă pe aceştia să-şi respecte menirea şi să-şi reclădească lumea din jur aşa cum văd ei mai bine. Leonard propune o serie de „principii practice”, pentru a-i ajuta pe clienţi să-şi îndeplinească obiectivele. Prin tradiţie, coachii personali pun accent pe ideea grijii de sine, menţionată anterior, care are impact asupra întregii profesii a coachingului.
Mai mult, ei insistă asupra congruenţei - am văzut la cei mai buni coachi că se străduiesc într-adevăr să practice ceea ce predică (de pildă, Talane Miedaner, Laura Berman Fortgang şi Cheryl Richardson). Ei încearcă să fie coerenţi cu propriile idealuri, spunându-şi (ca să-l parafrazăm pe Gandhi), „Fii tu însuţi schimbarea pe care o doreşti în lume”.
 
CUPRINS:
 
Prefaţă   
Mulţumiri   
Introducere   

Partea I - Coachingul şi cultura   
Capitolul 1
Coachingul, o disciplină recentă   
Capitolul 2
Integrarea dimensiunii culturale    

Partea II - Valorificarea diferenţelor culturale  
Capitolul 3
Modelul orientărilor culturale  
Capitolul 4
Valorificarea diversităţii orientărilor privind puterea şi responsabilitatea  
Capitolul 5
Valorificarea diversităţii abordărilor în gestionarea timpului  
Capitolul 6
Valorificarea diversităţii în definirea identităţii şi scopului  
Capitolul 7
Valorificarea diversităţii orientărilor privind aranjamentele organizaţionale
Capitolul 8
Valorificarea diversităţii atitudinilor faţă de teritoriu şi frontieră
Capitolul 9
Valorificarea diversităţii tiparelor de comunicare
Capitolul 10
Valorificarea diversităţii modurilor de gândire

 

.........

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.0549 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.