Codul bunelor maniere in afaceri

Codul bunelor maniere in afaceri
Preț: 24,95 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-46-2898-8
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 232
Format: 13,5x20

DESCRIERE

Codul bunelor maniere in afaceri - Ginette Salvas …bunele maniere presupun sa adoptati atitudinea adecvata in orice circumstante, sa folositi corect tacimul la masa, sa purtati o discutie politicoasa si multe altele. In mediul profesional, bunele maniere sint la fel de importante ca in viata de zi cu zi. Cei care stiu sa stabileasca o relatie apropiata cu interlocutorii lor si sa le inspire incredere au mai mult succes decit cei care se limiteaza la discutii legate strict de serviciu. Acest ghid va ofera sfaturi practice referitoare la comunicarea cu partenerii de afaceri, redactarea invitatiilor, comportamentul in timpul reuniunilor sau conferintelor, tinuta adecvata diferitelor evenimente si limbajul nonverbal. Cu ajutorul desenelor si exemplelor care ilustreaza aceste sfaturi si al testelor propuse, veti deveni niste profesionisti apreciati atit de colegi, cit si de potentialii clienti si va veti depasi cu clasa concurentii. Fragment din carte: Reuniunile la birou In cursul ultimelor doua decenii, lumea afecerilor a fost profund bulversata. Iata cateva principii-cheie pe care trebuie sa le aveti in minte daca vreti sa ocupati un loc de frunte in aceasta minunata lume. Reuniunile la birou sunt convocate din tot felul de motive, dar, adesea, organizarea lor nu este atat de atent planificata ca in cazul intalnirilor care au loc in afara locului de munca. E o eroare... Organizatorul reuniunii trebuie sa ia in calcul ca rezultatele vor fi mult mai constructive daca reuniunea are loc dimineata, atunci cand oamenii sunt odihniti. Marti, miercuri si joi sunt zilele cele mai bune pentru a tine reuniuni de afaceri.. E important ca reuniunea sa fie anuntata inainte, mai ales daca unii participanti locuiesc in afara orasului. Organizatorul trebuie sa pregateasca o ordine de zi si documentele necesare... in masura posibilului, el trebuie sa le distribuie inainte participantilor. Trebuie de asemenea sa se asigure ca un adjunct insarcinat cu primirea va intampina oamenii din exterior… ……………………… CUPRINS: Cuvantul autoarei Evaluati-va cunostintele in materie de eticheta in afaceri CAPITOLUL 1 Eticheta in afaceri Depasiti-va concurentii cu clasa! Creati imaginea pe care doriti sa o creati? Cum faceti sa aveti clasa si sa o utilizati in avantajul dumneavoastra CAPITOLUL 2 Prezentarile Prezentarile sociale Prezentarile de afaceri Cum raspundeti la prezentari Mici gesturi de politete intre barbati si femei Tu sau dumneavoastra? Contactul vizual Strangerea de mana Limbajul nonverbal Test: comunicarea nonverbala CAPITOLUL 3 Mijloace de comunicare Eticheta la telefon Telefoane mobile Mesageriile vocale si sitemele de raspuns automat Teleconferinta Videoconferinta Faxul Posta electronica Ierarhizarea mijloacelor de comunicare Conversatia CAPITOLUL 4 Invitatiile Cine invita pe cine? Informatiile Alegerea cartonului si a plicului Lista invitatilor CAPITOLUL 5 Protocolul Putina istorie Reuniune la birou Protocolul colocviilor si congreselor Un eveniment special Lista de control Luarea cuvantului ……………………… Autor: Ginette Salvas

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Cărți noi - Dezvoltare personala

Created in 0.0583 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.