Companie de mare viteza - Jason Jennings

Companie de mare viteza - Jason Jennings
Preț: 38,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Anul publicării: 2020
Pagini: 288
Format: 13x20

DESCRIERE

Companie de mare viteza - Jason Jennings

 
Angajează doar oameni care cred în binele pe care vrei să-l faci
James Archer a împrumutat 50. 000 de dolari ca să înfiinţeze Multi-Chem, o incredibil de lucrativă companie de servicii petroliere, pe care a vândut-o în 2013 cu suma de 650 de milioane de dolari. Archer pune succesul companiei sale pe seama angajatilor si nu greseste când face asta.
 
Dar dacă sapi un pic mai adânc, afli că organizatia s-a bucurat de un astfel de succes datorită extraordinarelor si devotatelor ei practici de recrutare a personalului.
 
Fiecare persoană s-a alăturat companiei după ce a fost intervievată de cinci ori, să existe siguranta că aceasta credea fervent în scopul companiei lui Archer: acela de a furniza local servicii inegalabile de relatii cu publicul.

Deviza lui Archer era: „Angajează greu si conduce usor”. „Când angajezi oameni integri”, spune el, „care sunt capabili să-si facă treaba, care vor să fie parte din ceea ce faci tu si-ti împărtăsesc scopul, nu ai nevoie de prea multe reguli. Regulile sunt pentru cei 2% care au nevoie de ele. Noi preferăm să-i eliminăm pe acesti oameni înainte de a-i angaja.”

Amazon, al cărui scop de a o duce bine făcând bine se traduce prin a fi compania cea mai centrată pe client din lume, îsi recrutează oamenii prin intermediul mai multor „ridicări de stachetă”.
 
Acesti oameni au joburi full time, dar fac voluntariat (fără a primi niciun extra-avantaj), intervievând nu mai putin de zece potentiali angajati pe săptămână, si fiecare interviu durează 2-3 ore.
 
Cei luati în considerare pentru posturi de conducere în companie vor fi intervievad de câtiva „ridicători de stachetă”; fiecare dintre acestia are drept de veto asupra unei angajări, chiar dacă domeniul...
 
CUPRINS:
 
Introducere: acţiune imediată şi dezvoltare  

CAPITOLUL 1. Scopul   
CAPITOLUL 2. Principii şi valori    
CAPITOLUL 3. Clientul    
CAPITOLUL 4. Transparenţa   
CAPITOLUL 5. Sistematizarea  
CAPITOLUL 6. Comunicarea   
CAPITOLUL 7. Asumarea răspunderii   
CAPITOLUL 8. Prosperitatea   
CAPITOLUL 9. Managementul responsabil 

Mulţumiri

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0516 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.