Comunicarea prin intermediul imaginii la varsta prescolara - Doinita Venera Dinca

Comunicarea prin intermediul imaginii la varsta prescolara - Doinita Venera Dinca
Preț: 45,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-28-1227-0
Editura:
Anul publicării: 2022
Pagini: 334
Format: 17X24
Categoria: Auxiliare

DESCRIERE

Comunicarea prin intermediul imaginii la varsta prescolara - Doinita Venera Dinca

 
Lucrarea pe care am elaborat-o este structurata in cinci capitole la care se adauga Anexele și Bibliografia, intregul edificiu posedand o  coerenta interna optima.

Bibliografia este diversificata și include lucrari din domeniile comunicarii, psihopedagogiei, filosofiei și artei, fiind focalizata pe necesitatile de tratare ale temei care face obiectul cercetarii.

Anexele cuprind mai multe tipuri de documente precum grile de observatie, tabele, chestionarul aplicat cadrelor didactice, materiale illustrative utilizate in demersul cercetarii, fotografii din activitatile desfașurate cu preșcolarii și ale produselor activitatii lor...
 
CUPRINS:
 
INTRODUCERE / 21

I. SPECIFICITATEA PROCESULUI DE COMUNICARE IN INTERACTIUNEA UMANA / 25
I. 1. Elementele actului de comunicare / 25
I. 2. Functiile comunicarii / 36
I. 3. Tipurile şi formele comunicarii / 39
I. 4. Modalitati de comunicare specifice interactiunii umane / 41

II. CARACTERIZAREA PSIHOLOGICA A VARSTEI PREȘCOLARE / 62
II. 1. Caracteristici ale creșterii și dezvoltarii copilului de varsta preșcolara / 62
II. 2. Procesele cognitiv-senzoriale / 64
II. 3. Procesele cognitiv superioare / 67
II. 3. 1. Gandirea / 67
II. 3. 2. Memoria / 72
II. 3. 3. Imaginatia / 74
II. 4. Procesele de comunicare / 77
II. 4. 1. Limbajul / 78
II. 4. 2. Rolul activitatilor și proceselor reglatorii: atentia, afectivitatea, motivatia, vointa / 82

III. COMUNICAREA PRIN INTERMEDIUL IMAGINII /  91
III. 1. Delimitari conceptuale și acceptiuni ale imaginii ca mijloc de comunicare / 91
III. 2. Functii indeplinite de imagini in perimetrul existentei umane / 96
III. 3. Tipologia imaginilor / 99
III. 4. Caracteristici ale mesajului visual / 103
III. 5. Invatarea perceptiv-vizuala. Argumente de sustinere și promovare / 104
III. 6. Caracteristicile imaginilor mintale / 106
III. 7. Relatia dintre culoare și sunete in comunicare / 108
III. 8. Efectele senzoriale induse de principalele culori / 109
III. 9. Efectele culorilor in planul psihic și in functionarea optima și echilibrata a acestuia / 115
III. 10. Utilizarea culorilor in analiza unor trasaturi ale personalitatii / 117
III. 11. Rolul imaginii de sine in comunicare / 118

IV. ABORDAREA EXPERIMENTALA A RELATIILOR EXISTENTE INTRE IMAGINE ŞI DIMENSIUNILE PERSONALITATII COPILULUI DE VARSTA PREŞCOLARA  / 129
IV. 1. Scopul cercetarii / 130
IV. 2. Obiectivele cercetarii / 130
IV. 3. Ipotezele cercetarii / 131
IV. 4. Metodologia cercetarii / 132
IV. 5. Etapele demersului investigativ / 140
IV. 5. 1. Proba A / 144
IV. 5. 2. Proba B / 145
IV. 5. 3. Proba C / 146
IV. 5. 4. Proba D / 147
IV. 5. 5. Proba E / 148
IV. 5. 6. Proba F/ 154

V. EFECTELE COMUNICARII PRIN IMAGINE ASUPRA DEZVOLTARII PERSONALITATII COPILULUI DE VARSTA PREŞCOLARA DUPA DERULAREA PROGRAMULUI DE CERCETARE / 155
V. 1. Prelucrarea, analiza şi interpretarea rezultatelor cercetarii / 155
V. 2. Concluziile cercetarii / 215
V. 3. Concluzii generale și directii viitoare de cercetare / 225

BIBLIOGRAFIE / 229
Webografie / 245

ANEXE / 256

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0468 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.