Coșul dvs este gol.
Ați uitat parola?
Nu aveți cont? Creați-l!

Creierul si inteligenta emotionala. Noi perspective - Daniel Goleman

Creierul si inteligenta emotionala. Noi perspective - Daniel Goleman
Editura:
Anul publicării: 2018
Pagini: 304
Format: 13x20
25,00 RON
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Creierul si inteligenta emotionala. Noi perspective - Daniel Goleman

 
... toate abilităţile care ţin de inteligenţa emoţională se dezvoltă pe parcursul vieţii, începând din copilărie, dar SEL oferă fiecărui copil şanse egale pentru a le dobândi.
 
De aceea, după cum am scris în Inteligenţa emoţională, eu sunt cofondatorul organizaţiei Colaborarea pentru Învăţare Academică, Socială şi Emoţională de la Yale (în prezent, se află la Universitatea Illinois din Chicago).

   Creierul este ultimul organ al corpului care devine matur din punct de vedere anatomic. Atunci când vezi modificările de la an la an în modul în care gândeşte, se comportă şi reacţionează un copil - etapele de dezvoltare prin care trec copiii -, observi de fapt modul în care creierul său se dezvoltă.
 
De exemplu, atunci când este vorba de creativitate, copiii sunt extrem de deschişi şi au o imaginaţie fabuloasă - în special cei mici. Dar există două etape în dezvoltarea creierului care schimbă acest lucru.
 
Prima se petrece între vârsta de cinci şi şapte ani - când circuitele emoţionale se află sub un control prefrontal mai puternic. Astfel, copiii sunt mai predispuşi să-şi controleze impulsurile şi să-şi coordoneze imaginaţia - ca să nu mai vorbim despre faptul că ei se vor comporta mai bine.

 A doua etapă are loc în adolescenţă, când creierul copilului trece printr-o schimbare radicală, iar neuronii care nu sunt folosiţi prea mult se pierd. Acest lucru poate cauza o scădere a imaginaţiei.
 
De fapt, ne naştem cu mult mai mulţi neuroni decât folosim mai târziu în viaţă, iar principiul este: foloseşte-i sau îi pierzi (cu toate acestea, aşa cum am spus mai înainte, acest lucru nu se referă la procesul de deteriorare constantă prezent de-a lungul vieţii - neurogeneza creează noi neuroni zilnic, pe tot parcursul vieţii).

Programele de învăţare socio-emoţională sunt concepute pentru a le oferi copiilor lecţiile neuronale de care au nevoie în timp ce creierul lor se dezvoltă.

Am vizitat o şcoală din centrul unui oraş în care se înregistrau unele cazuri de comportamente neadecvate în timpul orelor de curs şi în pauze, de delincvenţă şi infracţiuni comise de adolescenţi...
 
CUPRINS:
 
Introducere... 5

Reprezintă inteligenţa emoţională un set distinct de abilităţi?... 9
Conştiinţa de sine... 17
Starea potrivită a creierului la serviciu... 23
Creierul creativ... 27
Autocontrolul... 35
Gestionarea stresului... 43
Motivaţia: Ce ne determină să acţionăm... 53
Performanţa optimă... 61
Creierul social... 75
Creierul social online... 83
Tipuri de empatie... 89
Diferenţele de gen... 93
Partea întunecată... 97
Dezvoltarea inteligenţei emoţionale... 99
Învăţarea socio-emoţională... 105

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii

Edituri

Top

Promoţii

Parteneri

SC REALCONS SRL
www.libraronline.ro

Promo

Dezvaluiri
Agenda Medicala 2018
Created in 0.9495 sec
loader
Caut in catalog...
loader