Cu ce se mananca de fapt marketingul - Daniela Suhanea

Preț: 39,90 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor: Daniela Suhanea
Editura: Hyperliteratura
Anul publicării: 2021
Pagini: 157
Format: 15x22
Categoria: Management, marketing
DESCRIERE
Cu ce se mananca de fapt marketingul - Daniela Suhanea
Analiza ofertei
Inainte să începem acest capitol, vreau să lămurim o potenţială problemă. Este posibil ca tu să fi luat această carte tocmai pentru că ţi-ai spus că nu ai o strategie de marketing stabilită şi vrei să ştii de unde să începi.
Inainte să începem acest capitol, vreau să lămurim o potenţială problemă. Este posibil ca tu să fi luat această carte tocmai pentru că ţi-ai spus că nu ai o strategie de marketing stabilită şi vrei să ştii de unde să începi.
Insă chiar dacă strategia ta nu există sub forma unui document (preferabil fizic, semnat şi acceptat de management), odată ce firma ta este activă pe piaţă, adică ea liyrează servicii sau produse unor clienţi, ei bine, tu de fapt ai deja o strategie de marketing după care te ghidezi.
Aşadar, înainte de a stabili nouă strategie de marketing, coerentă şi sănătoasă, trebuie să evaluezi ce ai realizat până acum şi să vezi dacă ceea ai făcut a fost sau nu ok.
Şi acesta este rolul acestui capitol, în care vom discuta în primul rând despre acel mix de marketing de care ţi-am tot pomenit:
produs/serviciu, piaţă, plasament/distribuţie şi promovare. Adică 4P, cei patru piloni ai marketingului, fără de care nu putem vorbi cu adevărat despre o strategie. Dacă unul dintre aceşti piloni lipseşte, activitatea companiei s-ar putea chiar sista sau, oricum, ar fi realizată total defectuos.
Gestionarea activităţilor de marketing demarează cu o analiză completă şi complexă a situaţiei în care se găseşte firma: trebuie evaluate pieţele şi mediul de marketing, pentru a beneficia de oportunităţi şi pentru a evita potenţialele ameninţările; în plus, trebuie conturate atuurile şi slăbiciunile, pentru a stabili care sunt ocaziile care pot fi exploatate cel mai bine...
CUPRINS:
Ce ne facem, domle, cu marketerii ăştia?
1 INTRODUCERE ÎN MARKETING STRATEGIC
01. Percepţia de azi asupra marketingului
02. Câteva concepte cheie de marketing
03. Construirea unei culturi orientate către client
04. Planul de afaceri
-Viziunea şi misiunea
-Valori şi obiective
05. Analizele STEEPLE, ale concurenţei şi SWOT
2 AUDITAREA ACTUALEI STRATEGII DE MARKETING
01. Analiza ofertei
-Produsul
- Poziţionarea
-Preţul
-Clientul
02. Analiza de piaţă
03. Analiza distribuţiei
04. Analiza percepţiei brandului companiei
05. Analiza promovării
3 TIPOLOGIILE STRATEGIILOR DE MARKETING
01. Rolul şi soluţiile marketingului faţă de piaţă şi starea cererii
02. Poziţionarea strategiei
...
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 74,26 RONPRP: 79,00 RON
- 107,10 RONPRP: 119,00 RON
- 98,91 RONPRP: 109,90 RON
REVIEW-URI