Cu ce se mananca de fapt marketingul - Daniela Suhanea

Cu ce se mananca de fapt marketingul - Daniela Suhanea
Preț: 39,90 RON
Disponibilitate: în stoc
Anul publicării: 2021
Pagini: 157
Format: 15x22

DESCRIERE

Cu ce se mananca de fapt marketingul - Daniela Suhanea

 
Analiza ofertei

Inainte să începem acest capitol, vreau să lămurim o potenţială problemă. Este posibil ca tu să fi luat această carte tocmai pentru că ţi-ai spus că nu ai o strategie de marketing stabilită şi vrei să ştii de unde să începi.
 
Insă chiar dacă strategia ta nu există sub forma unui document (preferabil fizic, semnat şi acceptat de management), odată ce firma ta este activă pe piaţă, adică ea liyrează servicii sau produse unor clienţi, ei bine, tu de fapt ai deja o strategie de marketing după care te ghidezi.
 
Aşadar, înainte de a stabili nouă strategie de marketing, coerentă şi sănătoasă, trebuie să evaluezi ce ai realizat până acum şi să vezi dacă ceea ai făcut a fost sau nu ok.
 
Şi acesta este rolul acestui capitol, în care vom discuta în primul rând despre acel mix de marketing de care ţi-am tot pomenit:
produs/serviciu, piaţă, plasament/distribuţie şi promovare. Adică 4P, cei patru piloni ai marketingului, fără de care nu putem vorbi cu adevărat despre o strategie. Dacă unul dintre aceşti piloni lipseşte, activitatea companiei s-ar putea chiar sista sau, oricum, ar fi realizată total defectuos.
 
Gestionarea activităţilor de marketing demarează cu o analiză completă şi complexă a situaţiei în care se găseşte firma: trebuie evaluate pieţele şi mediul de marketing, pentru a beneficia de oportunităţi şi pentru a evita potenţialele ameninţările; în plus, trebuie conturate atuurile şi slăbiciunile, pentru a stabili care sunt ocaziile care pot fi exploatate cel mai bine...
 
CUPRINS:
 
Ce ne facem, domle, cu marketerii ăştia? 

1    INTRODUCERE ÎN MARKETING STRATEGIC   
01.    Percepţia de azi asupra marketingului
02.    Câteva concepte cheie de marketing   
03.    Construirea unei culturi orientate către client
04.    Planul de afaceri
-Viziunea şi misiunea    
-Valori şi obiective 
05.    Analizele STEEPLE, ale concurenţei şi SWOT  

2    AUDITAREA ACTUALEI STRATEGII DE MARKETING  
01.    Analiza ofertei           
-Produsul   
- Poziţionarea      
-Preţul               
-Clientul       
02.    Analiza de piaţă  
03.    Analiza distribuţiei   
04.    Analiza percepţiei brandului companiei  
05.    Analiza promovării  

3    TIPOLOGIILE STRATEGIILOR DE MARKETING   
01.    Rolul şi soluţiile marketingului faţă de piaţă şi starea cererii   
02.    Poziţionarea strategiei
...
 
 
 

 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0554 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.