Evaluarea Nationala 2018 la finalul clasei a VI-a. Limba si comunicare

Evaluarea Nationala 2018 la finalul clasei a VI-a. Limba si comunicare
Preț: 16,00 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 192
Format: 20x26
Categoria: Culegeri

DESCRIERE

Evaluarea Nationala 2018 la finalul clasei a VI-a. Limba si comunicare - Geanina Cotoi

 
... in acest moment, transdisciplinaritatea se prefigurează ca o soluție inspirată și corectă de înțelegere a lumii, compatibilă cu noul model social impus de cunoaștere. Prin urmare, în procesul de învățare, tratarea mono dis ciplinară a devenit anacronică și neproductivă.
 
Pe acest fond de conflict între mecanismele de învățare tra diționale, centrate pe acumularea de cunoștințe, și cele moderne, având ca finalitate formarea de competențe, transdisciplinaritatea propune valorificarea exploziei informaționale, asigurând fundamentele unei cunoașteri profunde din perspectiva unei noi științe, denumite generic știința complexității.
 
Favorizat de acest context, profilul elevului modern s-a modificat esențial, acesta având un tip de inteli gență „digitală”, element de noutate în relația profesor–elev. Gestionarea defectuoasă a acestei realități poate declanșa conflicte soldate cu o criză a cunoașterii care să marcheze negativ evoluția elevului.
 
Acest fenomen in fluen țează negativ, în primul rând, cunoașterea de sine, apoi conștientizarea locului indivi dului în confi gura rea societății contemporane și, implicit, cunoașterea, în general.
 
Având acces la volumul uriaș de informații, copleșitor și, deseori, descurajant, elevul se află într-o situație dilematică, ce îl poate deturna de la cunoașterea temeinică, oferindu-i un surogat bazat pe superficialitate și pe tratarea secvențială a domeniilor. Școala, ca spa țiu al educației, a trebuit să găsească soluții.
 
Așadar, abordarea trans disciplinară a conținuturilor învățării și evaluarea competențelor dobândite, la intervale de timp relevante pentru traseul școlar al elevului, sunt ele mente care pot asigura o abordare complexă a cunoașterii.
 
Din această perspectivă, evaluarea nu mai fragmentează palierele cunoașterii, ci le unifică, prin crearea unui model corect și eficient al orizontului de cultură generală prin operaționalizarea cunoștințelor cu deschidere către aspectul pragmatic, utilitar...

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0478 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.