Fundamentele Managementului Organizaţiei
Preț: 50,00 RON
Disponibilitate: în stoc - in stoc
Autor: Ion Verboncu, Ovidiu Nicolescu
ISBN: 973-749-448-1
Editura: Universitara
Anul publicării: 2009
Pagini: 414
Format: 20x28
Categoria: Management, marketing
DESCRIERE
....''Fundamentele Managementului Organizaţiei''
In cartea de fata.."FUNDAMENTELE MANAGEMENTULUI ORGANIZATIEI"..., reuneste fondul esential de cunostinte teoretice referitoare la managementul organizatiei, absolut necesarîntelegerii si parcticarii unui management profesionistîn toate tipurile de organizatii.
Volumul furnizeaza organizatiilor,în special celor economice, suportul stiintific managerial pentru dezvoltarea unei functionale si performante economii de piataîn România,în concordanta cu abordarile si practicile din Uniunea Europeana si cu cerintele trecerii la economia bazata pe cunostinte. Prin elaborarea sa, autorii au avutîn vedere realizarea urmatoarelor obiective principale:
- prezentarea fondului principal de cunostinte ce constituie continutul managementului profesionist al organizatiei;
- reliefarea principalelor elemente teoretice aplicabile cu prioritateîn managementul organizatiei din Româniaîn conditiile economiei moderne;
- punerea la dispozitia managerilor,întreprinzatorilor, specialistilor si studentilor a unui set de studii de caz, referitoare la componente majore ale managementului organizatiei;
- facilitarea formarii unei conceptii manageriale moderne la nivelul managerilor,întreprinzatorilor si specialistilor, necesara functionarii si dezvoltarii de companii performante si sustenabile,în contextul accelerarii trecerii la economia bazata pe cunostinte;
- formarea si dezvoltarea de comportamente manageriale rationale si eficace la cei ce participa la procesele de management.
.........................
Lucrarea de fata este structurata în sapte capitole ce trateaza problematica de baza a managementului: procesul, functiile si principiile managementului, tipologia si caracteristicile organizatiei,întreprinzatorii si managerii, mediul ambiant al organizatiei, strategia si politica organizatiei, sistemul managerial si subsistemele sale - decizional, informational, metodologic, structural-organizatoric si de resurse umane -, cultura organizationala, creativitatea si managementul resurselor umane, managerii si leadershipul.
Acest volum reprezinta rezultatul unor importante acumulari si eforturi realizate de cei doi autoriîn ultimele trei decenii, atâtîn tara, cât siîn strainatate (SUA, Franta, Japonia, Belgia, Germania, Suedia, Spania, Italia, Canada etc.), fiind conceput prin prisma cerintelor si specificitatiiîntreprinderilor din România.
Volumul este editatîntr-o conceptie si un design corespunzatoare standardelor occidentale, care sunt de natura sa facilitezeîntelegerea si perceptia complexelor concepte si abordari prezentate si sa contribuie la familiarizarea cititorilor din România cu modul de abordare si know-how internationalîn acest domeniu
Principalii beneficiari ai lucrarii sunt managerii siîntreprinzatorii, economistii si inginerii din societati comerciale, companii nationale si structuri ale administratiei centrale si locale.
În egala masura, volumul se adreseaza studentilor dinînvatamântul economic, tehnic, juridic, psihosociologic si informatic, care studiaza ca disciplina de baza sau complementara managementul organizatiei
Fireste, autorii sunt constienti ca,în ciuda eforturilor intense depuse, lucrarea este departe de a fi perfecta.În consecinta, suntem receptivi la sugestiile si observatiile constructive ale cititorilor, ce vor fi foarte utile pentru viitoarea editie.
În final, aducem multumirile noastre editurii care a asigurat publicarea acestei lucrari ce corespunde unor stringente necesitati aleîntreprinderilor siînvatamântului universitar din România."
Autori: Prof.univ.dr Nicolescu Ovidiu, Prof. univ. dr. Verboncu Ion
In cartea de fata.."FUNDAMENTELE MANAGEMENTULUI ORGANIZATIEI"..., reuneste fondul esential de cunostinte teoretice referitoare la managementul organizatiei, absolut necesarîntelegerii si parcticarii unui management profesionistîn toate tipurile de organizatii.
Volumul furnizeaza organizatiilor,în special celor economice, suportul stiintific managerial pentru dezvoltarea unei functionale si performante economii de piataîn România,în concordanta cu abordarile si practicile din Uniunea Europeana si cu cerintele trecerii la economia bazata pe cunostinte. Prin elaborarea sa, autorii au avutîn vedere realizarea urmatoarelor obiective principale:
- prezentarea fondului principal de cunostinte ce constituie continutul managementului profesionist al organizatiei;
- reliefarea principalelor elemente teoretice aplicabile cu prioritateîn managementul organizatiei din Româniaîn conditiile economiei moderne;
- punerea la dispozitia managerilor,întreprinzatorilor, specialistilor si studentilor a unui set de studii de caz, referitoare la componente majore ale managementului organizatiei;
- facilitarea formarii unei conceptii manageriale moderne la nivelul managerilor,întreprinzatorilor si specialistilor, necesara functionarii si dezvoltarii de companii performante si sustenabile,în contextul accelerarii trecerii la economia bazata pe cunostinte;
- formarea si dezvoltarea de comportamente manageriale rationale si eficace la cei ce participa la procesele de management.
.........................
Lucrarea de fata este structurata în sapte capitole ce trateaza problematica de baza a managementului: procesul, functiile si principiile managementului, tipologia si caracteristicile organizatiei,întreprinzatorii si managerii, mediul ambiant al organizatiei, strategia si politica organizatiei, sistemul managerial si subsistemele sale - decizional, informational, metodologic, structural-organizatoric si de resurse umane -, cultura organizationala, creativitatea si managementul resurselor umane, managerii si leadershipul.
Acest volum reprezinta rezultatul unor importante acumulari si eforturi realizate de cei doi autoriîn ultimele trei decenii, atâtîn tara, cât siîn strainatate (SUA, Franta, Japonia, Belgia, Germania, Suedia, Spania, Italia, Canada etc.), fiind conceput prin prisma cerintelor si specificitatiiîntreprinderilor din România.
Volumul este editatîntr-o conceptie si un design corespunzatoare standardelor occidentale, care sunt de natura sa facilitezeîntelegerea si perceptia complexelor concepte si abordari prezentate si sa contribuie la familiarizarea cititorilor din România cu modul de abordare si know-how internationalîn acest domeniu
Principalii beneficiari ai lucrarii sunt managerii siîntreprinzatorii, economistii si inginerii din societati comerciale, companii nationale si structuri ale administratiei centrale si locale.
În egala masura, volumul se adreseaza studentilor dinînvatamântul economic, tehnic, juridic, psihosociologic si informatic, care studiaza ca disciplina de baza sau complementara managementul organizatiei
Fireste, autorii sunt constienti ca,în ciuda eforturilor intense depuse, lucrarea este departe de a fi perfecta.În consecinta, suntem receptivi la sugestiile si observatiile constructive ale cititorilor, ce vor fi foarte utile pentru viitoarea editie.
În final, aducem multumirile noastre editurii care a asigurat publicarea acestei lucrari ce corespunde unor stringente necesitati aleîntreprinderilor siînvatamântului universitar din România."
Autori: Prof.univ.dr Nicolescu Ovidiu, Prof. univ. dr. Verboncu Ion
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 74,26 RONPRP: 79,00 RON
- 46,06 RONPRP: 49,00 RON
- 47,00 RONPRP: 50,00 RON
REVIEW-URI