Halal-Haram. De la religie la brand - Diana Abdalla

Halal-Haram. De la religie la brand - Diana Abdalla
-10%
Preț: 31,50 RON
35,00 RON (-10%)
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-071-134-6
Editura:
Anul publicării: 2020
Pagini: 182
Format: 14X21

DESCRIERE

Halal-Haram. De la religie la brand - Diana Abdalla

 
„Ideea fundamentală a brandului este aceea ca prin tot ceea ce face, ce deţine şi ce produce, organizatia trebuie să proiecteze o imagine clară despre sine despre scopurile sale. Cel mai bine o poate face prin instituirea, în interiorul şi în jurul organizaţiei - prin elemente precum produse, mediu, comunicare şi comportament, a unei consecvenţe în scop, performanţă şi, acolo unde e cazul, în imagine”.

Astăzi, halal semnifică certificarea produselor, serviciilor şi practicilor într-o manieră formală, care sunt etichetate, deţin logouri şi sunt puse sub brandul halal, iar toate acestea pot fi văzute ca un fenomen cultural.
 
Ce este interesant e laptul că nicio altă religie sau comunitate nonmusulmană ori ideologie nu a încercat sau nu a statuat această particularitate eultural-religioasă pe care islamul o impune atât de pronunţat şi pe o scală largă de tipul relaţiei halal-haram, respectiv permis-interzis.
 
O altă latură care s-a dezvoltat şi continuă să fie în dezvoltare este noul val de antreprenori şi bloggeri musulmani, în mare parte cu reprezentanţi de gen feminin, care şi-au pus amprenta în zona de modă, cosmetice şi sector alimentar. O evoluţie fundamentală este ideea de a marketa religia sau credinţa în bunuri de consum.

Islamul, ca religie, dar şi ca stil de viaţă, filosofie şi sistem de credinţe, înrădăcinat în cultură, este evolutiv şi...
 
CUPRINS:
 
Introducere 

1.    Halal, Haram, Shari’a    
2.    Brandul halal    
2. 1.    Condiţii de sacrificare a animalelor conform Legii islamice      
2. 2.    Certificarea alimentelor halal în ţări arabe şi ţări europene  
2. 3.    Halal din perspectivă politică şi legală  
2. 4.    Turismul halal    
3.    Alcoolul sau khamr    
4.    Alte perspective ale conceptului halal    
4. 1.    Căsătoria  
4. 2.    Divorţul    
4. 3.    Economia islamică    
5.    Culorile recomandate şi cele nerecomandate în islam    
6.    Aniconismul în islam    
Concluzii  
Glosar  
Bibliografie   
Webografie  
Anexa 1

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0455 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.