Imbratiseaza-ti clientii - Jack Mitchell
Preț: 67,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor: Jack Mitchell
ISBN: 978-606-913-656-0
Editura: Act si Politon
Anul publicării: 2020
Pagini: 384
Format: 13X20
Categoria: Literatura motivationala
DESCRIERE
Imbratiseaza-ti clientii - Jack Mitchell
... In ultimii cincizeci si şapte de ani, familia mea s-a dedicat furnizării de servicii de cea mai bună calitate. Noi folosim termenul îmbrăţişare pentru a descrie cultura noastră unică în materie de vânzări si în această primă parte îti voi oferi un tur personal prin lumea îmbrătisărilor Mitchell.
Eu mă gândesc la îmbrătisare ca la un demers de a-i face pe toti membrii echipei mele să vândă cu pasiune, astfel încât să dezvoltăm reladi de fidelitate pe termen lung cu clientii. Acestea sunt ideile esentiale: pasiune la nivelul întregii companii si relatii pe termen lung.
Expertii în marketing numesc acest efort de a lega relatii centrate pe client la nivelul întregii companii marketing relaţional. Pasiunea, în special, este unul dintre lucrurile în care cred din toată inima. Presupun că ai putea spune că sunt pasionat de pasiune.
Să îmbrătisezi clientul înseamnă să-l emotionezi, să-l asculti si să ai grijă de el, apropiindu-te atât de mult de el încât devine mai important decât orice altceva. În timp, într-o cultură a îmbrătisării se dezvoltă o relatie personală si profesională unică între firmă si client - o fidelitate bazată pe încredere si, în cazul nostru, pe vânzări ce umplu sifonierele cu haine pe care clientii le poartă cu plăcere si care li se potrivesc.
După ce a fost stabilită relada cu clientii, acestia ne devin prieteni. Nu vreau să se înteleagă că tod clientii devin cei mai buni prieteni, care ne-ar destăinui cele mai mari secrete sau pe care i-am invita să meargă cu noi în vacantă. Asta ar fi cam ciudat (desi unii clienti chiar ajung să ne fie atât de apropiati). Vorbim de prieten în sensul de persoană care ajunge să aibă încredere în noi si să se bucure de compania noastră...
CUPRINS:
Prefaţă la ediţia din 2015 13
Prolog: Nu aşa face toată lumea? 17
Partea întâi. Curs introductiv de îmbrăţişări 27
1. Cum să creezi o cultură a îmbrăţişării 29
2. Noul peisaj al lumii afacerilor 34
3. Organizatia centrată pe client 39
4. Principiul de aur 44
5. Îmbrătisarea este o mentalitate 49
6. Toată lumea în bucătărie 56
7. Trebuie să stii si numele cătelului 60
8. O multime de îmbrătisări 63
9. Să vinzi lenjerie intimă duminica 65
10. Smochinguri la pachet 69
11. Îmbrătisarea de răspuns 73
GHIDUL NR. 1 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI 76
Partea a doua. De la trei costume la trei mii 79
12. Preocuparea pentru oameni se află pe primul loc 81
13. Nu este vorba de vad si iar vad - ci de servicii si numai servicii 85
14. Cele trei principii ale expansiunii 90
15. Cucereste-l pe nr. 1 si vei cuceri si nr. 1000 97
16. Croieste-ti drum îmbrătisând până în celălalt capăt al tării 100
17. Regulile familiei 109
18 Ăzi jumătate din sifonier, mâine toate umerasele 114
GHIDUL NR. 2 PENTRU ÎMBRĂŢIŞĂRI 117
...
...
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 62,04 RON66,00 RON (-6%)
- 59,42 RON69,90 RON (-14,99%)
- 75,60 RON84,00 RON (-10%)
Promo
-Accesul clienţilor
-Promo
-Cărţi noi
-Asistenţă online
-Suntem deconectați |
REVIEW-URI