Invataturile toltece, volumul VI. Cartea aforismelor - Mares Theun

Invataturile toltece, volumul VI. Cartea aforismelor - Mares Theun
-8%
Preț: 42,50 RON
46,20 RON (-8,01%)
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2022
Pagini: 204
Format: 15X21

DESCRIERE

Invataturile toltece, volumul VI. Cartea aforismelor - Mares Theun

 

... ceea vrăjitorii numesc voinţă nu trebuie confundat cu tăria de caracter; cum ar fi, de exemplu, curajul. Curajul este ceea ce face un om neînfricat, vrednic de încredere şi, în linii mari, admirabil, însă foarte puţini oameni care au curaj, au şi voinţă, deoarece fiind deja puternici, în sensul că sunt şi formidabili şi temuţi, rareori li se întâmplă să caute putere dincolo de ceea ce au deja.

 

Şi astfel, deşi sunt într-adevăr minunate, acţiunile acestor oameni sunt doar acte de îndrăzneală şi de judecată sănătoasă. Pe de altă parte, voinţa este o putere care permite vrăjitorului să îndeplinească fapte care nu doar că sunt uluitoare, dar care adesea şi sfidează judecata sănătoasă.

 

Voinţa este o forţă care răsare dinlăuntrul nostru, şi pe care apoi o proiectăm înafară în lume, unde ea singură se ataşează. La omul obişnuit, voinţa îşi are originea în plexul solar, centrul pe care el îl utilizează pentru percepţie. Voinţa nu este ceva fizic, cum ar fi tăria musculară, şi nu este nici de natura gândurilor sau dorinţelor. De fapt, voinţa nu necesită vreun gând, dimpotrivă, ea face posibil să reuşeşti chiar şi atunci când mintea îţi spune că este imposibil, deoarece voinţa este o putere care operează în momentele de necesitate, în ciuda slăbiciunilor şi complacerilor noastre.

 

Voinţa este ceva ce vine cu o remarcabilă claritate şi putere, care pot fi utilizate pentru a dirija acţiunile noastre cu o precizie mortală. Voinţa este cea care face invulnerabil un om al cunoaşterii, şi care îi permite să facă minuni, cum sunt câştigarea bătăliilor care altfel ar fi imposibil de câştigat. Insă, pentru a învăţa cum se colectează, cum se struneşte şi cum se exercită voinţa în mod conştient şi cu voliţiuneA, e necesară o instruire lungă şi riguroasă.

 

Omul de rând poate utiliza doar trei dintre simţurile sale pentru a percepe lumea din jurul său: mâinile, ochii şi urechile. Insă un vrăjitor poate utiliza şi nasul, şi limba, precum şi ceea ce este numită voinţă. Vrăjitorii preferă să utilizeze voinţa lor pentru a percepe, deoarece această percepţie este diferită de cea prin utilizarea simţurilor. Când privim lumea, sau o auzim, o atingem, o mirosim ori o gustăm, rămânem cu impresia că lumea este acolo în afară şi că ceea ce ne spun simţurile noastre este real. Insă, atunci când percepem cu voinţa, lumea nu mai este acolo în afară. Drept urmare, ea nici nu este atât de reală pe cât ne fac simţurile noastre să credem...

 

CUPRINS:

 

Pagina de titlu... i
Pagina referitoare la drepturile de autor... ii
Despre autor... iii
îndatorirea... vii
Prefaţă... ix

    Magnum Opus Toltecum Vatium

Introducere... 1
Cele nouă adevăruri ale conştientei... 9
Secţiunea I-a... 11
Secţiunea a II-a... 18
Secţiunea a III-a... 57
Secţiunea a IV-a... 74
Secţiunea a V-a... 115
Secţiunea a VI-a... 158
Secţiunea a VII-a... 170
Post-scriptum... 182

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0541 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.