Limba romana pentru clasa I - Fise de lucru, probe de evaluare, sugestii pentru citire si dictare
DESCRIERE
...''Limba romana pentru clasa I - Fise de lucru, probe de evaluare, sugestii pentru citire si dictare''
... cartea susţine sistemul de evaluare deschis – prin care cei implicaţi direct, învăţători şi elevi, ca şi cei implicaţi indirect, părinţi, factori de decizie, cunosc metodologia evaluării, cerinţele şi modelele de probe –, asigurând elevilor un plus de competenţă prin 30 de fişe de lucru (incluzând exerciţii antrenante: transcriere de cuvinte şi propoziţii, formarea corectă a cuvintelor, despărţiri în silabe, compuneri de propoziţii cu cuvinte date, identificare a unor grupuri de litere, răspunsuri la întrebări ş. a.), 14 sugestii pentru citire şi dictare (grupaj de texte adecvate unui asemenea antrenament), 19 probe de evaluare (punctând: asocierea cuvintelor cu imaginile, despărţirea în silabe, recunoaşterea sunetelor, literelor şi a grupurilor de litere, scrierea corectă, despărţirea în silabe, alcătuirea de cuvinte şi propoziţii, răspunsuri la întrebări, formularea întrebărilor, înţelegerea unor cuvinte/a unui text, recunoaşterea semnelor de punctuaţie, scrierea după dictare).
Lucrarea este completată de un tabel de autoevaluare, corespunzător celor 19 probe de evaluare, pentru consemnarea stadiului atins în pregătire.
CUPRINS
Limba şi literatura română.
Relaţia conţinuturi-competenţe
Fişe de lucru
Sugestii pentru citire şi dictare Probe de evaluare
Autoevaluare.
Obiectivele probelor de evaluare
Autori:
Nina Ilarion,
Daniela Parpală,
Dănuţ Parpală,
Gabriela Goran,
Mihaela Zalana
... cartea susţine sistemul de evaluare deschis – prin care cei implicaţi direct, învăţători şi elevi, ca şi cei implicaţi indirect, părinţi, factori de decizie, cunosc metodologia evaluării, cerinţele şi modelele de probe –, asigurând elevilor un plus de competenţă prin 30 de fişe de lucru (incluzând exerciţii antrenante: transcriere de cuvinte şi propoziţii, formarea corectă a cuvintelor, despărţiri în silabe, compuneri de propoziţii cu cuvinte date, identificare a unor grupuri de litere, răspunsuri la întrebări ş. a.), 14 sugestii pentru citire şi dictare (grupaj de texte adecvate unui asemenea antrenament), 19 probe de evaluare (punctând: asocierea cuvintelor cu imaginile, despărţirea în silabe, recunoaşterea sunetelor, literelor şi a grupurilor de litere, scrierea corectă, despărţirea în silabe, alcătuirea de cuvinte şi propoziţii, răspunsuri la întrebări, formularea întrebărilor, înţelegerea unor cuvinte/a unui text, recunoaşterea semnelor de punctuaţie, scrierea după dictare).
Lucrarea este completată de un tabel de autoevaluare, corespunzător celor 19 probe de evaluare, pentru consemnarea stadiului atins în pregătire.
CUPRINS
Limba şi literatura română.
Relaţia conţinuturi-competenţe
Fişe de lucru
Sugestii pentru citire şi dictare Probe de evaluare
Autoevaluare.
Obiectivele probelor de evaluare
Autori:
Nina Ilarion,
Daniela Parpală,
Dănuţ Parpală,
Gabriela Goran,
Mihaela Zalana
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 80,10 RONPRP: 89,00 RON
- 55,25 RONPRP: 65,00 RON
- 76,26 RONPRP: 82,00 RON
Promo
-Accesul clienţilor
-Promo
-Cărţi noi
-- 76,26 RONPRP: 82,00 RON
- 39,00 RON
- 59,00 RON
REVIEW-URI