Managementul evenimentelor personale, organizationale, internationale

Managementul evenimentelor personale, organizationale, internationale
-6%
Preț: 32,85 RON
34,95 RON (-6,01%)
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 248
Format: 16x23

DESCRIERE

Managementul evenimentelor personale, organizationale, internationale - Dumitru Oprea

 
... autorii analizeaza aceasta piata aflata in plina dezvoltare, oferindu-le celor interesati informatiile necesare pentru organizarea unui eveniment, cum ar fi locul ideal care sa-l gazduiasca, metodele de promovare ori eventualele riscuri.
 
Fiecare etapa este prezentata in detaliu, cu recomandari, strategii si metode de evitare a potentialelor probleme, pentru organizarea unui eveniment de succes...
 
Din carte:
 
Pentru reducerea consumurilor este util sa se acţioneze in următoarele direcţii:
 
•    evitarea articolelor de unică folosinţă (ceşti, pahare, farfurii, tacâmuri s, a.);
•    cumpărarea produselor vrac, nu in pachetele;
•    folosirea de căni si ceşti reutilizabile;
•    înlocuirea documentaţiei tipărite cu cea in format electronic (e-mail, înregistrare electronica, evaluare electronici ş. a.);
•    înlocuirea caserolelor de la mesele de prânz cu sandviciuri;
•    apelarea la sistemele electronice dc facturare, de check-in/check-out;
•    renunţarea la flip-chart-uri si folosirea tablelor ;
•    folosirea materialelor reciclabile de ambalat in locul ambalajelor de plastic sau polistiren, a hârtiei reciclate si a cernelei din soia.
 
In privinţa reutilizarii, se recomandă:
 
•    plasarea peste tot a cosurilor colectoare pentru materialele reciclabile sau poluante;
•    donarea echipamentelor care au rămas după eveniment;
•    donarea mâncării şi a băuturilor excedentare;
•    tipărirea fată-verso;
•    refolosirea pungilor de plastic;
•    colectarea si păstrarea suportului din plastic sau polivinil al ecusoanelor pentru alte evenimente;
•    refolosirea agrafelor, pionezelor si acelor cu gămălie.
 
Legat de reciclare, se vor avea in vedere elementele cu impact asupra mediului, cum ar fi:
 
•    bateriile;
•    calculatoarele (donaţii sau reciclare);
•    unităţile de memorie externă;
•    aparatele foto de unică întrebuinţare;
•    sticlele;
•    metalul din cutiile dc ambalat;
•    tot ce este din plastic;
•    cartuşele de imprimantă.
 
Recomandările de mai sus constituie doar câteva exemple. Lista lor poate fi extinsă cu alte modalităţi de reciclare, reutilizare sau reducere a consumurilor...
 
 
CUPRINS:
 
Introducere    
 
Capitolul I. Abordarea conceptuala a managementului evenimentelor    
1. 1.    Puţină istoric şi câteva date despre evenimente    
1. 2.    Evenimentele şi managementul lor    
1. 3.    Cadrul de lucru al managementului evenimentelor    
1. 4.    Tipuri de evenimente    
 
Capitolul 2. Industria evenimentelor    
2. 1.    Cererea de evenimente    
2. 2.    Tipuri de organizaţii din domeniul evenimentelor    
2. 2. 1.    Organizaţiile si managementul evenimentelor    
2. 2. 2.    Organizaţii din sectorul public    
2. 2. 3.    Organizaţii din sectorul privat    
2. 2. 4.    Evenimentele prin parteneriat public-privat    
2. 3.    Descrierea principalelor tipuri de organizaţii din industria evenimentelor
2. 4.    Pictori de succes sau eşec al firmelor de pe piaţa evenimentelor    
2. 5.    Profesionalizarea managementului evenimentelor    
2. 6.    Impactul industriei evenimentelor asupra dezvoltării comunităţilor    
 
Capitolul 3. Iniţierea si documentarea evenimentelor    
3. 1.    Declanşarea evenimentelor: de la scop la idee, temă şi obiective    
3. 2.    Selectarea celei mai bune idei    
3. 2. 1.    Selecţia in funcţie de piaţă    
3. 2. 2.    Selecţia in funcţie de activităţi    
3. 2. 3.    Selecţia in funcţie de resursele finanicare    
3. 2. 4.    Selecţia in funcţie de timp    
3. 2. 5.    Selecţia in funcţie dc riscuri    
3. 3.    Documentarea evenimentelor    
3. 3. 1.    Stabilirea tipologici evenimentului    
3. 3. 2.    Obţinerea detaliilor despre componentele-cheie ale evenimentului
…………
…………
 
 
 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Management, marketing - Cele mai vândute cărți

Created in 0.0531 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.