Managementul proiectelor si planificarea de marketing

Managementul proiectelor si planificarea de marketing
Preț: 35,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2018
Pagini: 288
Format: 17X24

DESCRIERE

Managementul proiectelor si planificarea de marketing - Alina Simona Tecau

 
Lucrarea Managementul proiectelor si planificarea de marketing isi propune sa realizeze o legatura intre managementul proiectelor si planificarea de marketing incercand sa familiarizeze studentii, masteranzii dar si managerii sau antreprenorii cu ceea ce reprezinta planul de marketing in contextul unui management eficient al proiectelor. 
 
CUPRINS:
 
PREFAŢĂ
 
PARTEA I MANAGEMENTUL PROIECTELOR
 
CAPITOLUL 1 CARACTERISTICILE UNUI PROIECT
1. 1. MANAGEMENTUL PROIECTELOR ÎN COMPARAŢIE CU MANAGEMENTUL OPERAŢIUNILOR
1. 2. ENTITĂŢILE INTERESATE ÎN REALIZAREA UNUI PROIECT
1. 3. ETAPELE REALIZĂRII UNUI PROIECT
 
CAPITOLUL 2 INIŢIEREA PROIECTULUI
2. 1. STABILIREA CERINŢELOR PROIECTULUI
2. 2. ANALIZA CONTEXTULUI PROIECTULUI
2. 3. ECHIPA DE PROIECT
2. 4. STABILIREA STRUCTURII DE ALOCARE A ACTIVITĂŢILOR
2. 5. ANALIZA ŞI MANAGEMENTUL RISCURILOR PROIECTULUI
2. 6. STABILIREA BUGETULUI PROIECTULUI ŞI STUDIUL DE FEZABILITATE
 
CAPITOLUL 3 PLANIFICAREA, EXECUŢIA ŞI FINALIZAREA PROIECTULUI
3. 1. DIAGRAMA GANTT
3. 2. DIAGRAMELE PERT / CPM
3. 3. EXECUŢIA ŞI FINALIZAREA PROIECTULUI
TEST DE AUTOEVALUARE A CUNOŞTINŢELOR 
 
...............
 
 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0591 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.