Marketing

Preț: 22,00 RON
Disponibilitate: în stoc - in stoc
ISBN: 749-858-8
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 200
Format: 17x24

DESCRIERE

....''Marketing''


În accepțiunea generală, marketingul reprezintă "știința și arta de a convinge clienții să cumpere"

....nu reprezintă doar o funcţie a întreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arată ce bunuri să producem, ce servicii să furnizăm, ce nivel de preţuri să practicăm, unde şi când să facem publicitate, ce să comunicăm clienţilor noştri şi cum să o realizăm.

Marketingul este motorul care conduce firma către succes. Reuşita unei campanii de marketing se focalizează pe valorificarea la maximum a capacităţilor de informare, de analiză şi soluţionare a problemelor cu care se confruntă.

Lucrarea cuprinde teste grilă şi încearcă să răspundă acestor întrebări ce pot constitui preocupări ale studenţilor, cercetătorilor, lucrătorilor în domeniu ori altor categorii de specialişti.

Autor: Mihai Diaconescu

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.0498 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.