Marketingul inovatiei - Lavinia Dovleac

Marketingul inovatiei - Lavinia Dovleac
-15%
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 122
Preț: 18,70 RON
22,00 RON (-15%)
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Marketingul inovatiei - Lavinia Dovleac

 
MARKETINGUL ÎN CONTEXTUL INOVĂRII
 
Importanţa marketingului în contextul economic şi social actual este tot mai evidentă, ea fiind demonstrată prin realizările a numeroase organizaţii de diferite dimensiuni.
 
Marketingul reprezintă atât o filosofie cu privire la orientarea şi realizarea activităţilor economice şi noneconomice cât şi o funcţie a diverselor organizaţii, o modalitate de acţiune practică ce presupune activităţi specifice.
 
1. 1. Concepţia de marketing şi evoluţia ei
 
Problematica asimilării concepţiei şi acţiunii de marketing comportă diferenţieri de ordin temporal şi spaţial1, dezvoltarea marketingului având un caracter inegal atât pe plan naţional cât şi internaţional.
 
Conceptul de marketing a fost fundamentat în 1957, John B. McKitterick oferind următoarea definiţie: “conceptul de marketing este filosofia orientării către consumator, care implică acţiuni integrate şi coordonate precum şi atingerea unui anumit scop” .
 
Privit din perspectiva producătorului de bunuri şi servicii, marketingul reprezintă „un întreg sistem de activităţi economice intercondiţionate, referitoare la conceperea, preţurile, distribuirea şi promovarea produselor şi serviciilor menite să satisfacă consumatorii actuali şi potenţiali”.
 
De asemenea, marketingul presupune orientarea întregii activităţi a organizaţiei către consumator: „firma trebuie să producă pentru a vinde...
 
 
CUPRINS:
 
INTRODUCERE
 
CAPITOLUL 1. MARKETINGUL ÎN CONTEXTUL INOVĂRII
1. 1. Concepţia de marketing şi evoluţia ei
1. 2. Noi direcţii în dezvoltarea marketingului contemporan
1. 3. Relaţia marketing – inovare în era digitală
1. 3. 1. Rolul inovaţiilor în societatea contemporană
1. 3. 2. Sursele inovării şi tipologiile acesteia
1. 3. 3. Marketingul şi eşecul în procesul de inovare
 
CAPITOLUL 2. MARKETINGUL INOVAŢIEI – O NOUĂ SPECIALIZARE A MARKETINGULUI
2. 1. Aspecte definitorii ale marketingului inovaţiei
2. 2. Instrumentele strategice ale marketingului inovaţiei
2. 3. Strategii de piaţă în marketingul inovaţiei
 
CAPITOLUL 3. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE INOVAŢII
3. 1. Noţiuni generale referitoare la comportamentul consumatorului 
 
...

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Economie-Statistica - Cele mai comentate cărți

Created in 0.0704 sec