Motivarea. Secretul competitivitatii

Motivarea. Secretul competitivitatii
Preț: 19,90 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 606-18-0171-8
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 88
Format: 13x20
Categoria: Idei de afaceri

DESCRIERE

Motivarea. Secretul competitivitatii - Jean-Pierre Mercier …cum ar putea fi, în mod practic, ajutaţi salariaţii să-şi stabilească obiective atât motivante, cât şi posibil de realizat? Ce factori le influenţează motivarea şi în ce mod pot fi aceştia utilizaţi pentru a favoriza dezvoltarea organizaţiei? Cartea de faţă vă oferă direcţii clare pentru aflarea răspunsurilor la aceste întrebări. Mai întâi, veţi găsi în ea o trecere în revistă succintă a principalelor teorii privind motivarea (dar şi automotivarea!), care sunt folosite în domeniul managementului personalului. Apoi, veţi vedea câteva din punerile lor în practică şi veţi descoperi instrumente verificate şi eficiente care vă vor permite să creşteţi motivarea personalului de execuţie şi de conducere din cadrul organizaţiei dumneavoastră.. CUPRINS: Introducere Capitolul 1. Principalele teorii ale motivării Originile diverselor curente Psihologia behavioristă Psihologia umanistă Psihologia freudiană Principalele teorii Teoria lui Mc Lelland Teoria lui Maslow Teoria lui Herzberg Teoria lui Locke Teoria lui Skinner Teoria rezultatului scontat O comparare a teoriilor Faza I: nevoile la originea motivării noastre Faza a II-a: teoriile acţiunii şi ale sprijinului în timpul acţiunii Faza a III-a: teoriile rezultatului Concluzie Propunere privind o nouă teorie a motivării Capitolul 2. Motivarea individuală Motivarea prin citate Ce-i motivează pe oameni? Visul Perceperea pozitivă şi oportunitatea Încrederea în sine Responsabilitatea Voinţa şi curajul Acţiunea Utilizarea pozitivă a eşecului Succesul Perseverenţa Corpul Capitolul 3. Modalităţi de motivare a angajaţilor Faza I: interviul (discuţia) cu salariatul Motivul Frecvenţa Etapele Ghid pentru interviu Pregătirea Luarea de contact Identificarea nevoilor salariatului Soluţiile Planul de acţiune Concluzia interviului Faza a II-a: ajutarea, sprijinirea şi informarea în timpul acţiunii Ce să se facă? Mijloacele Faza a III-a. Feedback-ul Feedback-ul pozitiv Feedbackul negativ Regulile de bază ale feedbackului Listă de recompense Listă de încurajări Capitolul 4. Cum să motivaţi echipa Principiile motivării echipei Faza I: Pregătirea pentru acţiune Realizarea unui sondaj printre salariaţi Diferitele tipuri de salariaţi Interpretarea rezultatelor şi luarea măsurilor adecvate Faza a II-a: Acţiunea Faza a III-a: Feedbackul Anexă. Jocuri pentru motivarea unei echipe Joc pentru o echipă nouă Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ inter net sau pentru cele de vânzători ambulanţi Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ internet Joc pentru centru de comandă prin telefon/ inter net Joc pentru centru de comandă prin telefon/ inter net Joc pentru o echipă din administraţie Autor: Jean-Pierre Mercier

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.1787 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.