O poveste care convinge - Will Storr

O poveste care convinge - Will Storr
PRP: 65,00 RON
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 62,40 RON
Diferență: 2,60 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 978-606-722-713-0
Editura:
Anul publicării: 2025
Pagini: 312
Format: 14x20

DESCRIERE

O poveste care convinge - Will Storr

 

O poveste este o înțelegere — o înțelegere cu identitatea noastră.
În paginile care urmează vom descoperi, din nou și din nou, rezultatele pe care le putem obține atunci când le oferim oamenilor lucrurile de care identitatea lor are nevoie. Vom afla cum înțelegerile cu identitatea sporesc cu 400% efectul unei campanii de îndemnare la vot, cum crește frecvența spălatului pe mâini în spitale de la 6, 5% la 88% și cum o reclamă televizată de 60 de secunde poate spori cu 30 de milioane de dolari veniturile anuale ale unei companii în doar câteva săptămâni.
Vom vedea și cum cele mai subtile semnale ale identității — precum hainele pe care le purtăm și cuvintele pe care le folosim în conversație — pot sugera că suntem lideri eficienți sau, dimpotrivă, ne pot avertiza că avem de patru ori mai multe șanse să fim concediați.

Doar înțelegerea spunerii și trăirii poveștilor ne poate explica ascensiunea Theranos. Elizabeth Holmes a fost o maestră a ambelor. Nu doar că a spus o poveste eroică și hipnotizantă, ci a și întruchipat una.


Așa cum scria Gottschall, ea a ajuns să fie percepută ca „un simbol viu al progresului, al inovației, al eliberării feminine”. Prin siguranța ei absolută, bluzele negre în stil Steve Jobs, privirea pătrunzătoare și vocea baritonală atent studiată, dar și prin narațiunea despre femeia miliardară vizionară, povestea pe care a spus-o și a trăit-o a devenit o ofertă subconștientă pentru investitorii ei, pentru consiliul de directori, pentru tehnicienii și inginerii de software care își scandau susținerea, ca și cum ar fi fost posedați, în cantina Theranos...

 

CUPRINS:

Introducere

Partea întâi – O poveste care convinge
Cum vindem un produs sau un serviciu
Cele trei stadii ale evoluției – obstacole și obiective
Povestea ca Umwelt uman – ajutorul e uman – identificarea cu oameni, grupuri și povești
Conexiunea și statutul ca resurse esențiale – povestea ca ghid pentru acumularea de conexiune și statut – eșec identitar și stres identitar
De ce a eșuat reclama Lemmings a celor de la Apple
Întrebările importante

Partea a doua – Tranzacția pentru conexiune
Identitate socială – norul informației sociale – anxietatea identitară
Opțiunile de consumator ca semnale ale identității
Identificarea și sistemul de valori
Identificarea și umorul
Puterea de convingere a imitației
Puterea de convingere a oamenilor-ca-noi
Identitatea și schimbarea comportamentală

...........

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review