Ospitalitate fără limite - Will Guidara

Preț: 75,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-44-1729-9
Editura:
Anul publicării: 2024
Pagini: 336

DESCRIERE

Ospitalitate fără limite. Cum să întreci așteptările clienților - Will Guidara

 

Cum să creezi magie într‑o lume care îi simte lipsa

În ziua în care am împlinit 12 ani, tata m­a scos la cină la resta­urantul Four Seasons. Pe atunci nu aveam nici cea mai mică idee că Four Seasons era primul restaurant american de fine dining sau că interiorul elegant, în stilul anilor ’50 era atât de emblematic, încât urma să fie desemnat mai târziu o atracție turistică de către primăria orașului New York.

Nu știam că James Beard și Julia Child oferiseră consultanță asupra meniului sau că președintele John F. Kennedy își sărbă­torise ziua de naștere acolo cu o oră înainte ca Marilyn Monroe să­i cânte „Happy Birthday, Mr. President!“; sau că celebrități, titani ai industriei și șefi de stat aflau dacă au căzut în dizgrație în jocurile permanente de putere din oraș în funcție de cât de aproape era masa lor de piscina din marmură de Carrara din centrul sălii.

Știam doar că Four Seasons este cel mai elegant și mai fru­mos loc în care am fost vreodată. Eram bucuros că am insistat ca tata să îmi cumpere pentru această ocazie un sacou clasic bleumarin, cu nasturi arămii, de la Brooks Brothers; era un loc unde mergeai îmbrăcat elegant.

Îmi aduc aminte cum urmăream cu ochii mari și gura căscată un ospătar în uniformă care îmi tăia rața cu măiestrie pe un cărucior strălucitor tras chiar lângă masa noastră.

Atunci când am scăpat șervețelul pe jos, l­a înlocuit cu unul nou și mi s­a adresat cu „domnule“.„Oamenii vor uita ce ai făcut, vor uita ce ai spus, însă niciodată nu vor uita cum i­ai făcut să se simtă.“ Acest citat, adesea (și probabil incorect) atribuit Mayei Angelou, este pro­babil cea mai înțeleaptă afirmație făcută vreodată despre ospi­talitate.

Deși au trecut 30 de ani de atunci, încă nu am uitat cum m­a făcut să mă simt Four Seasons. Acel restaurant a aruncat o vrajă căreia i­am cedat bucu­ros.

Lumea a stat în loc și nimic nu a mai contat; singurul lucru care exista pentru mine, în acele două ore și jumătate, era ceea ce se afla în acea încăpere.În acea seară am învățat că un restaurant poate să creeze magie și am fost captivat. Când am plecat de acolo, știam deja ce vreau să fac cu viața mea...

 

CUPRINS:

 

Scrisoare de la Simon Sinek

CAPITOLUL 1 Introducere în economia ospitalității

CAPITOLUL 2. Cum să creezi magie într‑o lume care îi simte lipsa

CAPITOLUL 3 Puterea extraordinară a intenției

CAPITOLUL 4 Lecții de ospitalitate iluminată

CAPITOLUL 5 Două tipuri de abordare

CAPITOLUL 6 Căutarea unui parteneriat real

CAPITOLUL 7 Stabilirea așteptărilor

CAPITOLUL 8 Încălcarea regulilor și clădirea echipei

CAPITOLUL 9 Cum să atingi un obiectiv

CAPITOLUL 10 Cultura colaborării

CAPITOLUL 11 Scopul este excelența

CAPITOLUL 12 Relațiile sunt simple, dar simplitatea este complicată

CAPITOLUL 13 Atragerea validării

CAPITOLUL 14 Restabilirea echilibrului

CAPITOLUL 15 Cel mai bun atac este... atacul

CAPITOLUL 16 Lipsa de formalism se câștigă

CAPITOLUL 17 Învață să renunți la limite

CAPITOLUL 18 Ospitalitatea spontană

CAPITOLUL 19 Cultura la scară largă

CAPITOLUL 20 Înapoi la origini

Epilog

Ești apreciat

Note

Indice

 

 

 

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0482 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.