Ospitalitate fără limite - Will Guidara

DESCRIERE
Ospitalitate fără limite. Cum să întreci așteptările clienților - Will Guidara
Cum să creezi magie într‑o lume care îi simte lipsa
În ziua în care am împlinit 12 ani, tata ma scos la cină la restaurantul Four Seasons. Pe atunci nu aveam nici cea mai mică idee că Four Seasons era primul restaurant american de fine dining sau că interiorul elegant, în stilul anilor ’50 era atât de emblematic, încât urma să fie desemnat mai târziu o atracție turistică de către primăria orașului New York.
Nu știam că James Beard și Julia Child oferiseră consultanță asupra meniului sau că președintele John F. Kennedy își sărbătorise ziua de naștere acolo cu o oră înainte ca Marilyn Monroe săi cânte „Happy Birthday, Mr. President!“; sau că celebrități, titani ai industriei și șefi de stat aflau dacă au căzut în dizgrație în jocurile permanente de putere din oraș în funcție de cât de aproape era masa lor de piscina din marmură de Carrara din centrul sălii.
Știam doar că Four Seasons este cel mai elegant și mai frumos loc în care am fost vreodată. Eram bucuros că am insistat ca tata să îmi cumpere pentru această ocazie un sacou clasic bleumarin, cu nasturi arămii, de la Brooks Brothers; era un loc unde mergeai îmbrăcat elegant.
Îmi aduc aminte cum urmăream cu ochii mari și gura căscată un ospătar în uniformă care îmi tăia rața cu măiestrie pe un cărucior strălucitor tras chiar lângă masa noastră.
Atunci când am scăpat șervețelul pe jos, la înlocuit cu unul nou și mi sa adresat cu „domnule“.„Oamenii vor uita ce ai făcut, vor uita ce ai spus, însă niciodată nu vor uita cum iai făcut să se simtă.“ Acest citat, adesea (și probabil incorect) atribuit Mayei Angelou, este probabil cea mai înțeleaptă afirmație făcută vreodată despre ospitalitate.
Deși au trecut 30 de ani de atunci, încă nu am uitat cum ma făcut să mă simt Four Seasons. Acel restaurant a aruncat o vrajă căreia iam cedat bucuros.
Lumea a stat în loc și nimic nu a mai contat; singurul lucru care exista pentru mine, în acele două ore și jumătate, era ceea ce se afla în acea încăpere.În acea seară am învățat că un restaurant poate să creeze magie și am fost captivat. Când am plecat de acolo, știam deja ce vreau să fac cu viața mea...
CUPRINS:
Scrisoare de la Simon Sinek
CAPITOLUL 1 Introducere în economia ospitalității
CAPITOLUL 2. Cum să creezi magie într‑o lume care îi simte lipsa
CAPITOLUL 3 Puterea extraordinară a intenției
CAPITOLUL 4 Lecții de ospitalitate iluminată
CAPITOLUL 5 Două tipuri de abordare
CAPITOLUL 6 Căutarea unui parteneriat real
CAPITOLUL 7 Stabilirea așteptărilor
CAPITOLUL 8 Încălcarea regulilor și clădirea echipei
CAPITOLUL 9 Cum să atingi un obiectiv
CAPITOLUL 10 Cultura colaborării
CAPITOLUL 11 Scopul este excelența
CAPITOLUL 12 Relațiile sunt simple, dar simplitatea este complicată
CAPITOLUL 13 Atragerea validării
CAPITOLUL 14 Restabilirea echilibrului
CAPITOLUL 15 Cel mai bun atac este... atacul
CAPITOLUL 16 Lipsa de formalism se câștigă
CAPITOLUL 17 Învață să renunți la limite
CAPITOLUL 18 Ospitalitatea spontană
CAPITOLUL 19 Cultura la scară largă
CAPITOLUL 20 Înapoi la origini
Epilog
Ești apreciat
Note
Indice
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 46,50 RONPRP: 50,00 RON
- 52,25 RONPRP: 55,00 RON
- 45,00 RONPRP: 50,00 RON
REVIEW-URI