Parinti straluciti, profesori fascinanti - Cum sa formam tineri straluciti si inteligenti

Preț: 30,00 RON
Disponibilitate: în stoc - in stoc
Autor: Augusto Cury
ISBN: 973-7978-33-1
Editura: For You
Anul publicării: 2007
Pagini: 178
Format: 14x20
Categoria: Psihoterapie
DESCRIERE
...''Parinti straluciti, profesori fascinanti - Cum sa formam tineri straluciti si inteligenti''
Această carte va schimba pentru totdeauna viziunea asupra modului de a crea o educaţie excelentă. Formarea de copii şi adolescenţi sociabili, fericiţi, liberi şi întreprinzători este o mare provocare în ziua de azi.
Singurătatea nu a fost niciodată atât de intensă: părinţii îşi ascund sentimentele de copii, copiii îşi ascund lacrimile de părinţi şi profesorii se refugiază în autoritarism.
Cantitatea de informaţie şi cunoştinţe disponibile este mai mare; cu toate acestea, noile generaţii nu sunt formate pentru a gândi, ci pentru a repeta informaţii.
Educaţia trece printr‑o criză fără precedent, la nivel mondial. Există oare vreo speranţă? Da!
În lucrareade fata psihiatrul şi omul de ştiinţă Augusto Cury arată că trebuie să cultivăm emoţia şi să dezvoltăm inteligenţa tinerilor. Şi, pentru asta, profesorii au nevoie de instrumente ca să‑i stimuleze pe copii şi adolescenţi.
Această lucrare arată că, pentru a fi deosebiţi, trebuie să ne însuşim cele şapte deprinderi ale părinţilor inteligenţi şi ale profesorilor fascinanţi.
Ea atrage atenţia asupra celor şapte păcate capitale ale educatorilor şi ne învaţă zece tehnici pedagogice care pot crea un spaţiu de dezvoltare deplină şi autentică, atât în sala de clasă, cât şi acasă.
Cury conduce Institutul Academia inteligenţei, care pregăteşte manageri, educatori, medici, psihologi, avocaţi, profesori universitari şi orice persoană interesată în lărgirea orizontului minţii, ]n educarea emoţiei şi îmbunătăţirea calităţii vieţii sale.
Este autorul best‑seller‑ului Você É Insubstituível (Eşti de neînlocuit). (Pergaminho, 2003)
CUPRINS:
Prefaţă... 5
Încotro se îndreaptă tineretul... 7
PARTEA I
ŞAPTE DEPRINDERI ALE PĂRINŢILOR BUNI Şl ALE PĂRINŢILOR INTELIGENŢI
1. Părinţii buni dau cadouri, părinţii inteligenţi dăruiesc propria lor fiinţă... 16
2. Părinţii buni alimentează corpul, părinţii inteligenţi alimentează personalitatea... 23
3. Părinţii buni corectează greşelile, părinţii inteligenţi îşi învaţă copiii să gândească... 29
4. Părinţii buni îşi pregătesc copiii pentru aplauze, părinţii inteligenţi îşi pregătesc fiii pentru eşecuri... 35
5. Părinţii buni stau de vorbă, părinţii inteligenţi dialoghează ca nişte prieteni... 39
6. Părinţii buni dau informaţii, părinţii inteligenţi povestesc istorioare... 45
7. Părinţii buni oferă oportunităţi, părinţii inteligenţi nu renunţă niciodată... 49
PARTEA a-II-a
ŞAPTE DEPRINDERI ALE PROFESORILOR BUNI ŞI ALE PROFESORILOR INTELIGENŢI
1. Profesorii buni sunt elocvenţi, profesorii fascinanţi ştiu cum funcţionează mintea... 54
2. Profesorii buni stăpânesc metodologia, profesorii fascinanţi au sensibilitate... 61
3. Profesorii buni educă inteligenţa logică, profesorii fascinanţi educă emoţia... 63
4. Profesorii buni folosesc memoria ca depozit de informaţie, profesorii fascinanţi o folosesc ca suport al artei de a gândi... 65
5. Profesorii buni sunt maeştri temporari, profesorii fascinanţi sunt maeştri de neuitat... 69
6. Profesorii buni corectează comportamente, profesorii fascinanţi rezolvă conflicte în sala de clasă... 72
8. Profesorii buni educă pentru o profesie, profesorii fascinanţi educă pentru viaţă... 76
PARTEA a III-a
CELE ŞAPTE PĂCATE CAPITALE ALE EDUCATORILOR
1. A corecta în public... 80
2. A-şi exprima autoritatea cu agresivitate... 83
3. A fi excesiv de critic: a bloca copilăria celui educat... 86
4. A pedepsi când este furios şi a pune limite fără a da explicaţii... 89
5. A fi nerăbdător şi a renunţa să mai educe... 93
6. A nu-şi ţine cuvântul dat... 95
7. A distruge speranţa şi visele... 97
PARTEA a-IV-a
CELE CINCI FUNCŢII ALE MEMORIEI UMANE
1. Înregistrarea în memorie este involuntară... 103
2. Emoţia determină calitatea înregistrării... 105
3. Memoria nu poate fi ştearsă... 107
4. Gradul de deschidere a ferestrelor emoţiei depinde de memorie... 109
5. Nu există amintire pură... 111
PARTEA a V-a
ŞCOALA VISELOR NOASTRE
- Proiectul şcoala vieţii
1. Muzica ambientală în sala de curs... 117
2. Aşezarea în cerc sau în formă de U... 120
3. Expunere interogativă: arta interogaţiei... 123
4. Expunere dialogată: arta întrebării... 126
5. A fi povestitor de istorioare... 129
6. Umanizarea cunoaşterii... 132
7. Umanizarea profesorului: desecretizarea vieţii lui... 136
8. Educarea respectului de sine: lauda înaintea criticii... 142
9. Administrarea gândurilor şi emoţiilor... 146
10. Participarea la proiecte sociale... 150
PARTEA a VI-a
POVESTEA MARELUI TURN
Care sunt specialiştii mai importanţi ai societăţii?... 156
Consideraţii finale... 165
Referinţe bibliografice... 167
Despre autor... 168
Alte cărţi de acelaşi autor... 169
Autor: Augusto Cury
Această carte va schimba pentru totdeauna viziunea asupra modului de a crea o educaţie excelentă. Formarea de copii şi adolescenţi sociabili, fericiţi, liberi şi întreprinzători este o mare provocare în ziua de azi.
Singurătatea nu a fost niciodată atât de intensă: părinţii îşi ascund sentimentele de copii, copiii îşi ascund lacrimile de părinţi şi profesorii se refugiază în autoritarism.
Cantitatea de informaţie şi cunoştinţe disponibile este mai mare; cu toate acestea, noile generaţii nu sunt formate pentru a gândi, ci pentru a repeta informaţii.
Educaţia trece printr‑o criză fără precedent, la nivel mondial. Există oare vreo speranţă? Da!
În lucrareade fata psihiatrul şi omul de ştiinţă Augusto Cury arată că trebuie să cultivăm emoţia şi să dezvoltăm inteligenţa tinerilor. Şi, pentru asta, profesorii au nevoie de instrumente ca să‑i stimuleze pe copii şi adolescenţi.
Această lucrare arată că, pentru a fi deosebiţi, trebuie să ne însuşim cele şapte deprinderi ale părinţilor inteligenţi şi ale profesorilor fascinanţi.
Ea atrage atenţia asupra celor şapte păcate capitale ale educatorilor şi ne învaţă zece tehnici pedagogice care pot crea un spaţiu de dezvoltare deplină şi autentică, atât în sala de clasă, cât şi acasă.
Cury conduce Institutul Academia inteligenţei, care pregăteşte manageri, educatori, medici, psihologi, avocaţi, profesori universitari şi orice persoană interesată în lărgirea orizontului minţii, ]n educarea emoţiei şi îmbunătăţirea calităţii vieţii sale.
Este autorul best‑seller‑ului Você É Insubstituível (Eşti de neînlocuit). (Pergaminho, 2003)
CUPRINS:
Prefaţă... 5
Încotro se îndreaptă tineretul... 7
PARTEA I
ŞAPTE DEPRINDERI ALE PĂRINŢILOR BUNI Şl ALE PĂRINŢILOR INTELIGENŢI
1. Părinţii buni dau cadouri, părinţii inteligenţi dăruiesc propria lor fiinţă... 16
2. Părinţii buni alimentează corpul, părinţii inteligenţi alimentează personalitatea... 23
3. Părinţii buni corectează greşelile, părinţii inteligenţi îşi învaţă copiii să gândească... 29
4. Părinţii buni îşi pregătesc copiii pentru aplauze, părinţii inteligenţi îşi pregătesc fiii pentru eşecuri... 35
5. Părinţii buni stau de vorbă, părinţii inteligenţi dialoghează ca nişte prieteni... 39
6. Părinţii buni dau informaţii, părinţii inteligenţi povestesc istorioare... 45
7. Părinţii buni oferă oportunităţi, părinţii inteligenţi nu renunţă niciodată... 49
PARTEA a-II-a
ŞAPTE DEPRINDERI ALE PROFESORILOR BUNI ŞI ALE PROFESORILOR INTELIGENŢI
1. Profesorii buni sunt elocvenţi, profesorii fascinanţi ştiu cum funcţionează mintea... 54
2. Profesorii buni stăpânesc metodologia, profesorii fascinanţi au sensibilitate... 61
3. Profesorii buni educă inteligenţa logică, profesorii fascinanţi educă emoţia... 63
4. Profesorii buni folosesc memoria ca depozit de informaţie, profesorii fascinanţi o folosesc ca suport al artei de a gândi... 65
5. Profesorii buni sunt maeştri temporari, profesorii fascinanţi sunt maeştri de neuitat... 69
6. Profesorii buni corectează comportamente, profesorii fascinanţi rezolvă conflicte în sala de clasă... 72
8. Profesorii buni educă pentru o profesie, profesorii fascinanţi educă pentru viaţă... 76
PARTEA a III-a
CELE ŞAPTE PĂCATE CAPITALE ALE EDUCATORILOR
1. A corecta în public... 80
2. A-şi exprima autoritatea cu agresivitate... 83
3. A fi excesiv de critic: a bloca copilăria celui educat... 86
4. A pedepsi când este furios şi a pune limite fără a da explicaţii... 89
5. A fi nerăbdător şi a renunţa să mai educe... 93
6. A nu-şi ţine cuvântul dat... 95
7. A distruge speranţa şi visele... 97
PARTEA a-IV-a
CELE CINCI FUNCŢII ALE MEMORIEI UMANE
1. Înregistrarea în memorie este involuntară... 103
2. Emoţia determină calitatea înregistrării... 105
3. Memoria nu poate fi ştearsă... 107
4. Gradul de deschidere a ferestrelor emoţiei depinde de memorie... 109
5. Nu există amintire pură... 111
PARTEA a V-a
ŞCOALA VISELOR NOASTRE
- Proiectul şcoala vieţii
1. Muzica ambientală în sala de curs... 117
2. Aşezarea în cerc sau în formă de U... 120
3. Expunere interogativă: arta interogaţiei... 123
4. Expunere dialogată: arta întrebării... 126
5. A fi povestitor de istorioare... 129
6. Umanizarea cunoaşterii... 132
7. Umanizarea profesorului: desecretizarea vieţii lui... 136
8. Educarea respectului de sine: lauda înaintea criticii... 142
9. Administrarea gândurilor şi emoţiilor... 146
10. Participarea la proiecte sociale... 150
PARTEA a VI-a
POVESTEA MARELUI TURN
Care sunt specialiştii mai importanţi ai societăţii?... 156
Consideraţii finale... 165
Referinţe bibliografice... 167
Despre autor... 168
Alte cărţi de acelaşi autor... 169
Autor: Augusto Cury
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 225,22 RONPRP: 239,60 RON
- 90,00 RONPRP: 100,00 RON
- 64,80 RONPRP: 72,00 RON
REVIEW-URI