Principiul pauzei, arta dialogului interior

Principiul pauzei, arta dialogului interior
Preț: 29,90 RON
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 224
Format: 14x20

DESCRIERE

Principiul pauzei, arta dialogului interior - Kevin Cashman Principiul Pauzei poate fi doar o carte sau poate fi o experinenţă de leadership care îţi va schimba viaţa. Depinde doar de tine. Pentru a transforma această carte dintr-un exerciţiu intelectual de răsfoire a paginilor într-o transformare a vieţii, într-o experienţă inovatoare, este nevoie de o pauză profundă... o oprire intenţionată, conştientă, pentru a cerceta adânc propria persoană, leader-shipul tău şi lumea asupra căreia îţi laşi amprenta, pentru a putea merge astfel mai departe, cu un scop precis. Fă-ţi timp pentru a digera lent această carte, savurând ideile, analizând întrebările propuse şi meditând asupra implicaţiilor semnificative ale acestora. Dacă vei proceda astfel, nu doar îţi vei îmbogăţi rafturile bibliotecii cu o carte interesantă, ci vei activa puterea latentă a pauzei şi vei îmbrăţişa numeroasele sale caracteristici. Aşa că... respiraţi adânc... reduceţi viteza şi haideţi să pornim in călătoria intensă şi motivantă pe care ne-a pregătit-o Principiul Pauzei. Fragment din carte Opreşte-te, pentru a progresa: Şapte practici ale pauzei pentru a creşte cultura inovării Luaţi în considerare dezvoltarea unei culturi durabile, creatoare de valoare a inovării, folosind aceste şapte practici cruciale ale pauzei: Practica numărul 1 pentru creşterea inovării: Fii determinat Fă-ţi timp pentru a clarifica valorile motivaţionale şi scopul convingător, individual şi colectiv. Scopul alimentează energia pentru a trece dincolo de ceea ce există şi continuă, până când se creează ceva extraordinar. Scopul este forţa vitală creatoare de valoare şi multiplicatoare de energie a inovaţiei. Practica numărul 2 pentru creşterea inovării: întreabă şi ascultă Opreşte-te pentru a fi deschis şi curios, utilizând limbajul inovării: întrebările si ascultarea. Străduieste-te să adresezi întrebări suplimentare, pentru tine şi pentru alţii, care să te provoace să mergi mai departe. Perfecţionează-ţi întrebările şi capacităţile de ascultare pentru a activa potenţialul colectiv de inovare. Caută diferite puncte de vedere, pentru a observa problemele şi oportunităţile dintr-un alt unghi. Managerii se năpustesc asupra răspunsurilor; liderii au încredere în curiozitate şi în cunoştinţele care rezultă din întrebări. Practica numărul 3 pentru creşterea inovării: Experimentează riscul Fii suficient de curajos pentru a accelera eşecul, construind impulsul şi viteza prin noi cunoştinţe. Experimentarea ne îndrumă spre o posibilă destinaţie, printre obstacolele şi cotiturile sale, dar doar atâta timp cât învăţăm, agili şi curajoşi, să perseverăm. Opreşte-te pentru a te convinge de comportamentele tale; convinge-te că sistemele şi procesele tale nu restricţionează nejustificat riscul experimentării. Fii sigur că oamenii tăi cheie sunt încurajaţi să-şi petreacă cel puţin 15% din timp explorând şi proiectând noi idei. Practica numărul 4 pentru creşterea inovării: Reflectă şi sintetizează Uită de timp într-un mod care funcţionează pentru tine, şi dedică-te integrării şi sintezei. Directorul financiar al unei companii importante stă deoparte în fiecare duminică seara pentru a se gândi la cele mai complexe şi strategice probleme. El identifică toate piesele, apoi începe să le unească, asociind părţile divergente într-un întreg. Identifică cel mai bun mod pentru a "trage linie", zilnic sau săptămânal, pentru a câştiga claritate şi noi posibilităţi. Practica numărul 5 pentru creşterea inovării: Ia în considerare dinamica dinspre interior spre exterior şi pe cea dinspre exterior spre interior Opreşte-te pentru a lua în considerare forţele care modelează viitorul, analizând atât indiciile interne, cât şi cele externe, încurajează creativitatea internă optimă şi analizează dinamica globală, competitivă şi futuristă, într-o manieră integrată. Inovarea transformaţională se află la intersecţia creativităţii interne, de colaborare, şi nevoile externe, concentrate pe client. …………………… CUPRINS Nota autorului: Principiul Pauzei Capitolul 1 Prezentarea Principiului Pauzei Capitolul 2 Pauză pentru creşterea leadershipului personal Capitolul 3 Pauză pentru a potenţa dezvoltarea celorlalţi Capitolul 4 Pauză pentru a creşte cultura inovării Trei concluzii. Faceţi pauză în continuare Note Bibliografie Mulţumiri Index Despre autor Autor: Kevin Cashman

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Cărți noi - Dezvoltare personala

Created in 0.0517 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.