Programarea placii Arduino

Programarea placii Arduino
Editura:
Anul publicării: 2017
Pagini: 352
Format: 14x20
Preț: 40,00 RON
Disponibilitate: în stoc

DESCRIERE

Programarea placii Arduino - Traian Anghel

 
Comunicaţia în reţele Ethernet şi în Internet
 
„Comunicarea este esenţa ştiinţei''
Francis Crick
 
Adesea, este necesar ca proiectele realizate pe baza plăcii de dezvoltare Arduino să poată face schimb de date cu alte dispozitive conectate într-o reţea sau chiar la Internet. Acest lucru presupune conectarea plăcii la o reţea locală (LAN, Local Area Network) creată în jurul unui dispozitiv (router) care să „iasă” în Internet.
 
Pentru conectarea la router se pot utiliza conexiuni fizice (Ethernet) sau wireless (Wi-Fi). Ambele modalităţi sunt prezentate în capitolul de faţă şi, respectiv, în următorul capitol.
 
8. 1. Standardul Ethernet
 
O reţea este un ansamblu de calculatoare autonome interconectate, capabile să comunice unele cu altele, folosind canale de comunicaţie (medii de transmisie).
 
Componentele unei reţele se pot conecta în variate moduri şi pot avea funcţii diferite. Dintre scopurile creării şi utilizării reţelelor de calculatoare, menţionăm:
partajarea resurselor:
 
- fizice (hardware; e. g. imprimante, scannere);
- logice (software de bază şi aplicaţii);
- informaţionale (baze de date, fişiere);
accesul la informaţii aflate la distanţă; comunicare între oameni; divertisment interactiv...
 
 
DIN CUPRINS:
 
Introducere
 
Capitolul 1. Noţiuni de electricitate
1. 1. Structura corpurilor
1. 2. Sarcina electrică
1. 3. Conductori, izolatori, semiconductori
1. 4. Legea lui Coulomb. Câmpul electric
1. 5. Potenţialul electric. Tensiunea electrică
1. 6. Condensatorul. Capacitatea electrică
1. 7. Curentul electric. Circuitul electric
1. 8. Intensitatea curentului electric
1. 9. Rezistenţa electrică. Rezistivitatea
1. 10. Surse electrice. Tensiunea electromotoare 
1. 11. Legile circuitelor electrice 
1. 12. Energia şi puterea electrică 
1. 13. Potenţiometrul 
1. 14. Fotorezistorul
1. 15. Sistemul Internaţional. Multipli şi submultipli 
 
Capitolul 2. Noţiuni de programare 
2. 1. Sisteme de numeraţie 
2. 2. Algoritmi 
2. 3. Limbajul pseudocod
2. 4. Programarea structurată 
 
...

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0705 sec