Coșul dvs este gol.
Ați uitat parola?
Nu aveți cont? Creați-l!

Psihologia Marketingului şi a Comunicării

Psihologia Marketingului şi a Comunicării
ISBN: 973-7694-20-1
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 275
Format: 18x26
25,00 RON
Disponibilitate: in stoc

DESCRIERE

....''Psihologia Marketingului şi a Comunicării''


... se evidenţiază noi principii de marketing şi de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centrată pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectivă de cumpărare.

O reformulare profundă, cu implicaţii importante pentru multe arii ale activităţii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitară, tehnici de vânzare, cercetare şi dezvoltare, calitate, resurse umane şi formarea profesională, până la determinarea direcţiei strategice.

... volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice pentru activitatea întreprinderilor.

Autorul propune noi teorii ce modifică optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacţie a clientului sau cel de comportament al cumpărătorului.


Autor: Daniele Trevisani

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Categorii

Edituri

Top

Promoţii

Parteneri

SC REALCONS SRL
www.libraronline.ro

Promo

Dezvaluiri
Agenda Medicala 2018
Created in 1.7427 sec
loader
Caut in catalog...
loader