Revolutia Marketingului contextual - Mathew Sweezey

Preț: 70,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 9786303320434
Editura:
Anul publicării: 2024
Pagini: 336
Format: 13x20

DESCRIERE

Revolutia Marketingului contextual - Mathew Sweezey

 
Ziua în care consumatorii au încetat să mai asculte

S-a întâmplat în data de 24 iunie 2009. Apusul unei epoci, ascuns în mijlocul zgomotului unui scandal politic de culise şi a apariției telefoanelor iPhone, a avut loc în mod silentios şi invizibil. Nu s-au auzit clopote, nici alarme, nici proteste. Nici mäcar nu l-a observat cineva.
 
Ziua aceea a fost la fel ca ziua de dinaintea ei şi ca următoarea de după ea. Şi, totuşi, momentul acela din luna iunie a anului 2009 a marcat o schimbare fără precedent în istoria mass-mediei, a afacerilor şi, aş spune eu, a omenirii. A fost ziua în care indivizi - nu mărcile, nu companiile sau instituțiile media tradiționale - au devenit cei mai mari producători de conținut media din lume.

Dacă am fi înţeles semnele, ne-am fi dat seama ce avea să urmeze. Situația dificilă a ziarelor şi a altor tipuri de presă tipărită a fost cu siguranţă un element prevestitor, la fel ca puterea indivizilor care au creat în mod colectiv proteste politice folosind rețelele sociale, cum ar fi în timpul Primăverii arabe şi a mişcărilor Occupy antiausteritate.
 
În plus, ratele de implicare în marketing, în cadrul tuturor canalelor media, scăzuseră deja constant, în timp ce utilizarea mass-mediei a continuat să crească.

În mod clar avea loc o schimbare masivă, dar niciunul dintre noi nu și-a dat seama de amploarea ei. Aşa că data de 24 iunie 2009 a venit și a trecut fără prea mare tam-tam. Avea să mai dureze opt ani, ca oamenii să realizeze ce se întâmplase.
 
Abia în 2017, în timp ce cercetam costurile viitoare ale marketingului, am aflat ce se întâmplase în 2009. Nu am cautat această informaţie în mod special, ci doar în cercam să urmăresc volumul de zgomot" şi să calculez cos- tul unui marketing de succes în viitor.

Am descoperit nu doar că aveam parte de mai mult zgomot, creat, mai degrabă, de către indivizi decât de companii. Intrasem într-o nouă epocă a mass-mediei. Aşa cum voi demonstra în această carte, zgomotul nu mai este ceea ce a fost cândva. Mai mult nu înseamnă doar mai mult, ci este exponential diferit...
 
CUPRINS:
 
Introducere: De ce contextul este rege

Partea I:
MODUL IN CARE MASS-MEDIA INFINITÄ TI-A TRANSFORMAT COMPANIA PENTRU TOTDEAUNA

1. Trei aspecte esențiale ale revoluției marketingului contextual
2. Un nou consumator, o nouă calltorie pentru consumatori

Partea a II-a:
CUM FUNCTIONEAZA CONTEXTUL IN MARKETING

3. Cadrul contextual.
4. Disponibile
5. Permise
6. Porsonale
7. Autentice.
8. Intentionate

Partea a III-a:
CUM SE VAND MARCILE ÎN ERA MASS-MEDIEI INFINITE

9. Trecerea de la campanii la călătorii ale clienților
10. Declanşatoare de-a lungul călătoriei
11. Utilizarea automatizării pentru a ghida călătoriile
12. Mai rapid, mai bine
13. Un nou model de afaceri pentru revoluția marketingului contextual.
14. Primul pas şi concluziile finale
Note
Mulţumiri

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0439 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.