Satisfacția clienților și sustenabilitatea programului de calitate a produselor și serviciilor bancare la principalele bănci din Regiunea Centru - Elena-Lidia Melnic
Preț: 51,00 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor: Elena-Lidia Melnic
ISBN: 978-973-709-911-2
Editura: Economica
Anul publicării: 2020
Pagini: 216
Format: 17x24
Categoria: Banci, burse, asigurari
DESCRIERE
Satisfacția clienților și sustenabilitatea programului de calitate a produselor și serviciilor bancare la principalele bănci din Regiunea Centru - Elena-Lidia Melnic
DIN CUPRINS:
Introducere 11
Capitolul 1
Strategii de marketing bancar
1. 1. Strategii de piaţă în marketingul bancar 15
1. 2. Mixul de marketing bancar 22
1. 3. Cercetări de piaţă privind aplicarea mixului de marketing de către principalele bănci de retail
din sistemul românesc: BCR, BT şi BRD 25
1. 3. 1. Mixul de produs aplicat de principale bănci din sistemul românesc: BCR, BT şi BRD 26
1. 3. 1. 1. Tranzacţii curente 30
1. 3. 1. 2. Internet banking 35
1. 3. 1. 3. Carduri 36
1. 3. 1. 4. Credite 37
1. 3. 1. 5. Economisire şi investiţii 42
1. 3. 1. 6. Asigurări 44
1. 3. 2. Mixul de preţ aplicat de principale bănci din sistemul românesc: BCR, BT şi BRD 44
1. 3. 3. Mixul de distribuţie aplicat de principale bănci din sistemul românesc: BCR, BT, BRD 44
1. 3. 4. Mixul de promovare aplicat de principale bănci din sistemul românesc: BCR, BT, BRD 46
Capitolul 2
Calitatea serviciilor bancare - premisă de bază a satisfacţiei clienţilor
2. 1. Conceptul de calitate a serviciilor bancare oferite clienţilor 54
2. 2. Aşteptările clienţilor - elemente determinante ale calităţii serviciilor bancare 57
2. 3. Cele şase niveluri ale calităţii serviciilor 59
2. 4. Tehnici de măsurare a calităţii serviciilor bancare 62
2. 4. 1. Observări directe ale interacţiunilor cu clienţii 63
2. 4. 2. Colectarea feedbackului clienţilor prin interviuri telefonice/email 63
2. 4. 3. Mystery Shopping 64
2. 5. Managementul relaţional (CRM) vs. Managementul experienţial (CEM) 65
2. 6. Importanţa măsurării calităţii serviciilor bancare 67
2. 7. Excelenţa în serviciile bancare româneşti
.........
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 39,87 RON42,42 RON (-6,01%)
- 45,57 RON48,48 RON (-6%)
- 49,41 RON54,90 RON (-10%)
Promo
-Accesul clienţilor
-Promo
-Cărţi noi
-- 38,38 RON
- 39,87 RON42,42 RON (-6,01%)
- 38,38 RON
Asistenţă online
-Suntem deconectați |
REVIEW-URI