Tehnici de terapie cognitiva pentru copii si adolescenti - Robert D. Friedberg

DESCRIERE
Tehnici de terapie cognitiva pentru copii si adolescenti - Robert D. Friedberg
CONCEPTUALIZAREA CONCEPTUALIZAREA DE CAZ ESTE ESENŢIALĂ
Fundamentarea tratamentului pe conceptualizarea de caz este factorul care îi deosebeşte pe clinicieni de tehnicieni (Freeman, Pretzer, Fleming și Simon, 1990). O conceptualizare de caz sporeşte flexibilitatea strategiilor de tratament, îi permite terapeutului să identifice tehnicile care funcţionează și procedurile care nu sunt eficace și facilitează o rezolvare productivă atunci când tratamentul nu are rezultatele așteptate. Deși nu ne propunem să facem o analiză exhaustivă a conceptualizării de caz în acest capitol, există în cartea de faţă o secțiune referitoare la realizarea conceptualizării. Pentru cititorii care au nevoie de informații suplimentare referitoare la conceptualizarea de caz, recomandăm lucrările semnate de J. S. Beck (1995), Friedberg și McClure (2002), Kuyken, Padesky şi Dudley (2009) și Persons (2008). Friedberg și McClure (2002) au indicat elementele fundamentale ale conceptualizării de caz, aceasta cuprinzând istoricul dezvoltării pacientului, contextul cultural, antecedentele comportamentale, structurile cognitive şi simptomele manifeste. Simptomele manifeste sunt cele care determină tinerii să apeleze la tratament. Deşi acestea sunt at esențiale şi deseori necesită o abordare urgentă, ele reprezintă doar o parte a tabloului. În modelul nostru, simptomele manifeste sunt cel mai bine înțelese în contextul istoriei trecute învăţate, al factorilor culturali, al influenţelor sistemice şi al variabilelor de dezvoltare. Aceste variabile au o influență bidirecțională asupra simptomelor manifeste. Ele modelează şi sunt la rândul lor modelate de tabloul clinic. Pentru a conceptualiza un caz şi pentru a implementa cu succes un pachet de tratament, este nevoie să se obțină informații relevante în legătură cu pacientul, după cum vom explica mai jos. Elementele fundamentale privind dezvoltarea care se referă la autoreglare...
CUPRINS:
Despre autori
Mulţumiri
Capitolul 1 – Începuturi
Capitolul 2 – Folosirea eficientă a psihoevaluării
Capitolul 3 – Psihoeducația
Capitolul 4 – Intervenții comportamentale
Capitolul 5 – Metode de autoinstruire și de restructurare cognitivă
Capitolul 6 – Analiză rațională
Capitolul 7 – Performanță, realizare și expunere
Capitolul 8 – Observații finale
Bibliografie
Index
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 31,96 RONPRP: 34,00 RON
- 63,48 RONPRP: 69,00 RON
- 59,80 RONPRP: 65,00 RON
Promo
-Accesul clienţilor
-Promo
-Cărţi noi
-- 86,00 RONPRP: 90,00 RON
- 55,00 RON
- 20,00 RON
REVIEW-URI