Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

-6%
Preț: 25,33 RON
26,95 RON (-6,01%)
Disponibilitate: în stoc
Autor: Camelia Cmeciu
ISBN: 973-46-3898-7
Editura: Polirom
Anul publicării: 2013
Pagini: 200
Format: 16,5x23,5
Categoria: Relatii economice internationale
DESCRIERE
Tendinte actuale in campaniile de relatii publice - Camelia Cmeciu
…tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sint analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media.
Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.
Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie.
Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora.
Fragment din carte:
Componenta actiune se bazeaza pe cinci elemente: Performanta organizationala, participarea publicurilor, aliante si coalitii, sponsorizari si activism.
Performanta organizationala nu trebuie sa se rezume la comercializarea unor produse si/sau servicii.
Un principiu esential este adoptarea la nevoile publicurilor unei campanii. Actionand in mod receptiv si responsabil, o organizatie va avea, de asemenea, un profit social care va conduce, in timp, catre un profit comercial.
Participarea publicurilor este importanta in comunicarea bilaterala simetrica. Prin implicarea publicului-tinta in campania de relatii publice se creeaza un sentiment de atasament al publicurilor fata de organizatie.
Strategiile de implicare sunt variate: de la informatii bazate pe valori comune la generare de feedback pana la formarea unor comunitati.
Evenimentele speciale constituie un aspect esential al participarii publicurilor, deoarece, pe de o parte, sunt un mijloc de a incuraja interactiunea dintre diferite categorii de persoane si organizatie, iar pe de alta parte atrag atentia mass-media.
Existe diferite tipuri de evenimente: programe artistice, competitii, evenimente ale comunitatii, celebrarea unor sarbataori, activitati omagiale...
…………………………
DIN CUPRINS:
Introducere
Capitolul I. Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice
Definitii ale campaniilor de relatii publice
Caracteristici ale campaniilor de relatii publice
Capitolul II. Tipologii ale campaniilor de relatii publice
Campaniil de relatii publice in functie de actorii sociali
Campaniile comerciale
Campaniile politice
Campaniile de responsabilitate sociala
Camapaniile de relatii publice in functie de obiective
Campaniile de constientizare
Campaniile de informare
Campaniile de educare publica
Campaniile de consolidare a atitudinii
Campaniile de schimbare a atitudinii
Campaniile de schimbare a comportamentului
…………………………
……………………
Autor: Camelia Cmeciu
Categorii
-Edituri
-Comandă specială
-Top
-Promoţii
-- 25,33 RON26,95 RON (-6,01%)
- 34,73 RON36,95 RON (-6,01%)
- 46,95 RON49,95 RON (-6,01%)
Promo
-Accesul clienţilor
-Promo
-Cărţi noi
-- 35,69 RON38,38 RON (-7,01%)
- 45,57 RON49,00 RON (-7%)
- 39,00 RON
Asistenţă online
-![]() |
Suntem deconectați |
REVIEW-URI