China în epoca vitezei. Dezvoltarea căilor ferate rapide - Wang Xiong

Preț: 99,90 RON
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 9786067935837
Editura:
Anul publicării: 2019
Pagini: 464
Format: 15X23
Categoria: Diverse

DESCRIERE

China în epoca vitezei. Dezvoltarea căilor ferate rapide - Wang Xiong

 
... intrând în secolul XXI, viteza trenurilor a devenit un simbol al dezvoltării unei țări, iar căile ferate de mare viteză au impulsionat creșterea economică într-o mulţime de țări dezvoltate. În această privință China a rămas mult în urma altora.
 
Era sub locul 60 mondial în raportul căi feroviare–teritoriu, iar producerea de trenuri de călători se apropia de nivelul țărilor dezvoltate în anii 1970. Comparativ cu țările dezvoltate, producerea trenurilor de călători a început cu întârziere în China.
 
În 1881, pentru a satisface nevoile de transport pe linia Tangshan–Xugezhuang, Fabrica de automobile Xugezhuang a asamblat o locomotivă cu abur cu 2 osii, „Racheta”, sub îndrumarea inginerilor britanici. Înainte de înființarea Republicii Populare Chineze în 1949, China a importat locomotive în general din SUA, Marea Britanie, Japonia și alte țări și avea aproape 200 de modele diferite, fiind un fel de expoziție mondială de trenuri.
 
După 1949, au fost proiectate independent 3 tipuri de locomotive cu abur: „Construcția”, „Poporul” și „Înainte”. Începând cu anii 1960, China a dezvoltat independent peste 30 de modele de locomotive electrice și cu combustie internă și a fabricat peste 10 000.
 
Au fost, de asemenea, create zeci de modele de trenuri de metrou. Cu experiența acumulată și lecțiile învățate de-a lungul anilor, s-a pus o bază solidă pentru dezvoltarea viitoare.
 
Cum putea China să ajungă din urmă alte țări în dezvoltarea feroviară? Cum putea să obțină cele mai avansate tehnologii în lume cu piața vastă pe care o avea? Noi avem o piață vastă și o cerere internă mare. Atâta timp cât vom menține o cotă decentă de piață în timp ce ne construim propria putere tehnologică, le vom avea încă pe acestea atunci când vom fi gata.
 
Cum puteam să ne dezvoltăm propriile atuuri, prin buna utilizare a avantajului ultimului sosit, împrumutând tehnologiile cele mai avansate și apoi creându-le pe ale noastre? Bazându-ne pe propriile puteri, am căutat o soluţie cât mai puţin costisitoare ca bani și timp şi cât mai eficientă pentru dezvoltarea căilor ferate de mare viteză chineze...
 
CUPRINS:
 
Introducere: Viteză încă din deschidere
 

Partea I
Are China nevoie de căi ferate de mare viteză?
Necesitatea unei legături Beijing–Shanghai
Sistemul roată-șină vs. Maglev
Practica este cea mai grăitoare


Partea a II-a
Pătrunderea în „epoca vântului”
Preambul pentru căile ferate de mare viteză în China
Calea ferată intercity Beijing–Tianjin: un început minunat
Un debut mult anticipat

 

Partea a III-a
Modelul chinez de dezvoltare a căilor ferate de mare viteză
Tehnologii străine și piața chineză
Dispariţia unităților multiple (UM) autohtone
Piață și tehnologie

 

............

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0197 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.