Arta terapiei Gestalt prin joc

Arta terapiei Gestalt prin joc
Preț: 34,00 RON
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 258

Alertă stoc

?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Arta terapiei Gestalt prin joc. Modelul Oaklander - Peter Mortola …cum vindecăm copiii la nivel emotional si cum îsi recapătă ei echilibrul după ce suferă o traumă? …cum îi înteleg adultii si cum îi pot ajuta într-o relatie terapeutică? Aceste întrebări stau în centrul abordării Oaklander a terapiei prin joc si al metodei ei de a forma adulti pentru a lucra cu copii si adolescenti. In acest text Peter Mortola utilizează metode de analiză cantitativă si calitativă pentru a prezenta în detaliu metoda lui Oaklander, metodă utilizată la un training de vară de două săptămâni la care au participat terapeuti pentru copii din toată lumea. „Ca trainer Gestalt pentru terapia cu copii în ultimii 20 de ani am pregătit peste 2000 de studenti cu modelul Oaklander. Cercetarea lui Peter Mortola vizează aspectele universale ale abordării Oaklander - o abordare care îi ajută pe copii să îsi revină din confuzie fie că trăiesc în Santa Barbara, fie în Cape Town.” - Dr. Hannie Schoeman, The Center for Play Therapy and Training, South Africa „Prin modul în care Peter Mortola îsi descrie cei 10 ani de experientă cu Violet Oaklander se deschide o altăă fereastră pentru cei care au trăit extraordinara experientă de grup cu această terapeută - si o fereastră absolut nouă pentru cei care nu au trăit experienta.” - Cassian Silva Castro, Curitiba, Brazilia „îti multumesc, Peter, pentru această carte. Sper ca aceia dintre voi care o veti citi să învătati ce înseamnă să creati si să conduceti un asemenea program, dar si să obtineti o viziune a sarcinii complexe de a-i învăta pe adulti să lucreze eficient cu copii si adolescenti.” - Extras din Introducerea lui Violet Oaklander Peter Mortola, Ph. D., este conferentiar la Lewis and Clark College în Portland, Oregon. Fragmente din carte: Ceea ce trebuie să faci cu cei mici în terapie, aşa cum prezintă Violet pe parcursul întregii cărţi, este să creezi o relaţie autentică şi sa-i ajuţi să stabilească un contact sănătos atât cu ei înşişi, cât şi cu mediul în care trăiesc, astfel încât să fie capabili să-şi îndeplinească nevoile şi să continue să se dezvolte în mod armonios. Copiii se îndepărtează de calea unei dezvoltări sănătoase atunci când au de-a face cu relaţii care nu le oferă sprijinul necesar sau când contactul sănătos cu ei înşişi şi cu lumea din jurul lor este întrerupt. Violet consideră că o relaţie sănătoasă şi un contact de calitate, stabilite într-un context terapeutic, îi pot reda încrederea necesară unui copil cu traume. Din perspectiva terapiei Gestalt practicate de Violet, această experienţă trăită, cu privire la stabilirea unei relaţii şi a unui contact sănătos, oferă sprijin capacităţilor de autoreglare ale copilului cu care lucrează. Violet încearcă „să întărească sinele", aşa cum spune ea, nu să-l controleze sau să-l manipuleze. In acest fel, abordarea lui Violet reflectă, aşa cum o descrie Wheeler (2005), „încrederea profundă în dorinţa înnăscută a fiecăruia de a se dezvolta şi a se întregi ca persoană"… CUPRINS: Introducere Despre aceasta carte Despre teoria şi practica lui Violet Oaklander Despre structura acestei cărţi Mulţumiri Ziua unu: Luni Construirea unei relaţii Să începem lmagineaza-te în pielea unui copil De ce vin copiii la terapie? Desenul de tip Casă, Copac, Persoană Note reflexive pentru prima zi de program Rolul relaţiei Rolul experienţei Ziua doi: Marţi Stabilirea contactului Exemple din lucrul cu cei mici: Desenul de tip casă, copac, persoană Relaţia de lucru Primele trei minute Contactul şi relaţia Desenul de tip „locul în care te simţi în siguranţă" Demonstraţie cu un adult: Desenul de tip „locul în care te simţi în siguranţă"cu Lydia Exemple ale copiilor: Desenul de tip „locul în care te simţi în siguranţă" Note reflexive pentru ziua a doua Rolul jocurilor Elementul de conversaţie Ziua trei: Miercuri Lucrul cu sinele Modelarea lutului Demonstraţie cu un adult: Modelarea lutului cu Sabina Note reflexive pentru ziua a treia Forma trainingului şi a terapiei Enumerarea experienţelor terapeutice Oaklander Structura experienţelor terapeutice Oaklander Pasul 1. Experienţa imaginară Pasul 2. Expresia senzorială Pasul 3. Descrierea metaforică şi narativă Pasul 4. Corespondenţele de sens Ziua patru: Joi Lucrul cu energia agresivă şi cu furia Demonstraţie cu un copil: Modelarea lutului cu Ben Lucrul cu energia agresivă Lucrul cu furia Demonstraţie cu un adult: Desenul de tip „furie" cu Candice Note reflexive pentru ziua a patra Procesul în patru paşi cu Ben şi Candice Aspectul recursiv al experienţei terapeutice Oaklander Ziua cinci: Vineri Experienţa muzicală Demonstraţie cu un adult: muzica împreună cu Isabel Exerciţii cu întregul grup Note reflexive pentru ziua a cincea Parcursul primei săptămâni: Moment de creştere şi diminuare Concentrarea atenţiei asupra expresiei senzoriale: Facilitarea implicării Saptamana a doua Ziua sase: Luni Ziua tăvii de nisip Descriere, experienţă şi comentarii Exemplu de terapie infantilă: Tava de nisip a lui Tommy Note reflexive pentru ziua a şasea Axarea pe expresiile senzoriale: încurajarea activităţii Axarea pe logica metaforică: împrumutarea semnificaţiei Ziua a şaptea: Marţi Poveşti, metafore şi marionete Demonstraţie cu copii: Terapia cu Elisa Poveşti, spectacole de marionete şi metafore terapeutice Demonstraţie cu pacienţi adulţi Lark şi Cărţile Medicinale Note reflexive asupra celei de-a şaptea zile Poveştile sunt mai mult decât simple poveşti Concentrarea asupra logicii narative: Abordarea problemelor Ziua a opta: Miercuri Ziua de practică O privire de ansamblu asupra zilei Comentariile participanţilor Note reflexive pentru ziua a opta Interviu cu Violet: Originile activităţii sale Ziua a noua: Joi Cultivarea sinelui Desenul demonului şi terapia în scopul cultivării de sine Demonstraţie cu adulţi: Beth şi desenul demonului Demonstraţie cu copii: Terapia cu Jessie Arată şi spune Note reflexive pentru ziua a noua Introducere la tabelele rezumat Cum lucrează Violet cu copii şi adolescenţi în cadrul trainingului Cum lucrează Violet cu adulţi în cadrul trainingului Ziua a zecea: Vineri Activităţi de încheiere Desenaţi-vă aici experienţa Comentariile participanţilor încheierea trainingului Epilog Lutul, cultura şi vârsta: Abordarea oaklander în Africa de Sud...

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0512 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.