Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Magia vietilor trecute. Descopera puterile de vindecare ale amintirilor pozitive din vietile trecute - Atasha Fyfe …simbolurile arhetipale puternice, ritualul solemn şi un sentiment de pericol - toate fac o impresie profundă asupra minţii subconştiente. Jurămintele făcute în aceste condiţii pot fi păstrate uneori mult dincolo de acea viaţă. Acest nivel sever de secretizare a fost vital în zilele în care vorbirea neglijentă putea duce la consecinţe îngrozitoare. Un alt motiv pentru care grupurile ezoterice preţuiesc păstrarea secretului se datorează faptului că îl protejează pe neofit. Cunoştinţele speciale ale fiecărui nivel de iniţiere sunt protejate, astfel încât aspiranţii să treacă la etapa următoare, numai atunci când sunt pregătiţi pentru ea. Aceasta îi opreşte, de asemenea, pe profani, să culeagă fărâme de cunoştinţe sau puteri de care ar putea abuza. Acestea au fost modalităţile traditionale ale scolilor oculte, peste tot în lume, încă din Egiptul Antic si India Antică.... ………………. Preoteasa elenă De multe ori, jurămintele de castitate rămân în stare latenta pana cand persoana o apuca pe o cale spirituală. Apoi vechea credinţă conform căreia spiritualitatea înseamnă puritate poate trezi şi poate intra în acţiune. Căsătoria lui Alyson s-a terminat la scurt timp după ce ea a început să-şi urmeze misiunea interioară. De asemenea, a început să câştige în greutate, lucru pe care l-a găsit foarte greu de schimbat. In timpul regresiei, s-a întors într-o viaţă de preoteasă, într-un templu din Grecia antică. La acea vreme, ea credea cu ardoare că o cale cu adevărat spirituală trebuia să fie una a celibatului. In ultima parte a acelei vieţi, ea a devenit preoteasă-maestră în templu. Pe atunci, apăruseră viziuni noi, mai permisive, iar preotesele tinere puneau mai puţin preţ pe virginitatea lor. Ultimele zile ale lui Alyson în templu au fost pline de mânie în această privinţă. In a doua parte a sesiunii, ea a mers într-un pavilion de lumină, într-o grădină frumoasă. Acolo l-a întâlnit pe îngerul ei Păzitor, o făptură înaltă, strălucitoare, în haine albe. El i-a spus ca unul dintre motivele pentru care căsătoria ei s-a destramat... ……………… CUPRINS: Introducere PARTEA I - LUMI SAMANICE Introducere Capitolul 1: Mesajul ciorilor Capitolul 2: Unde se ascund indiciile Capitolul 3: Conştiinţa plantelor Capitolul 4: Puterile ierburilor Capitolul 5: Magia animalelor Capitolul 6: Zborul Capitolul 7: Puntea către lumea de dincolo Capitolul 8: Daruri din trecut PARTEA A II-A - MAGIA IN RELIGIE Introducere Capitolul 9: Efecte sonore Capitolul 10: Misterele Egiptului Antic Capitolul 11: Partea ascunsă a Mănăstirii Glastonbury Capitolul 12: Cunoaşterea interzisă Capitolul 13: Căile orientale Capitolul 14: Fermecaţi PARTEA A III-A - SOCIETATI SECRETE Introducere Capitolul 15 : Şcolile de Mistere Capitolul 16: Iniţierea Capitolul 17: Misiunea pe termen lung Capitolul 18: Schimbarea lumii Capitolul 19: Puteri ascunse Capitolul 20: Secretele Cavalerilor Templieri Capitolul 21: Călătoria de întoarcere PARTEA A IV-A- MAGICIENI Introducere Capitolul 22: Sabia înfiptă în piatră Capitolul 23: încercări ascunse Capitolul 24: întoarcerea Magicianului Concluzie Lecturi suplimentare Lista exerciţiilor şi a vizualizărilor Cum să-ţi restabileşti legătura paranormală cu natura Cum să interpretezi semnele şi simbolurile animalelor Cum să-ţi dezvolţi telepatia cu animalele Cum să vizitezi Templul înţelepciunii şi al Vindecării Amintiri din vieţile tale trecute de şaman Cum să elimini restricţiile vechilor jurăminte Amintiri din vieţile tale religioase trecute Cum să treci de păzitorul jurământului de păstrare a secretului Cum să-ţi accesezi vieţile trecute de Cavaler Templier Amintiri din vieţile tale trecute de membru al unor societăţi secrete Cum să te protejezi în faţa atacurilor psi Amintiri din vieţile tale trecute de magician

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0191 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.