Revelaţia. Un ghid al noţiunilor de bază, centrilor, tipurilor şi definiţiilor - Richard Rudd

Preț: 320,00 RON
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-95591-6-1
Editura:
Anul publicării: 2023
Pagini: 224
Format: 17x26

DESCRIERE

Revelaţia. Un ghid al noţiunilor de bază, centrilor, tipurilor şi definiţiilor - Richard Rudd

 

... doar atunci când ne identificăm cu alegerile noastre participăm de fapt la marea iluzie a liberului arbitru. Când ne trezim prin trăirea propriului design, suntem capabili să facem un pas înapoi din rolul pe care îl jucăm, care în esenţă corespunde cu designul nostru. Prin capitularea noastră, vedem viaţa jucându-se şi alegând şi, ca nişte pasageri buni, ne putem relaxa şi să ne bucurăm de călătorie.

 

Fiinţele umane sunt mai degrabă reactive decât creative. Liberul arbitru implică faptul că noi ne controlăm propriul proces, însă nu este aşa. Fiinţele umane sunt aici pentru a manifesta conştiinţa în formă, dar ei nu deţin controlul asupra nimic din toate acestea. De fapt, însăşi expresia „liber arbitru" este o contradicţie în sine, deoarece voinţa trebuie întotdeauna îndreptată către un scop. în acest fel nu poate fi niciodată liberă. Trebuie să fie asociată cu ceva ce îţi doreşti.

 

CENTRUL INIMĂ DEFINIT

O altă mare generalizare în care suntem condiţionaţi să credem încă de la naştere se referă la problema voinţei. Societăţile noastre se aşteaptă ca noi toţi să avem o sursă nelimitată de voinţă individuală. Cu toate acestea, Human Design ne arată din nou că toate lucrurile de acest fel sunt relative. Există oameni în lume care au acces consecvent la voinţă. Aceşti oameni au o voinţă puternică. Aceştia sunt de obicei, fie oameni al căror Centru Ego este definit şi conectat la Centrul Gât, fie al căror Centru Ego este definit şi conectat la Centrul Sacral. Doar prin definiţie, egoul şi voinţa sa pot apărea în mod consecvent.


Există un număr mare de oameni care s-au născut cu Centrul Ego nedefinit, iar aceşti oameni au prin design o voinţă inconsecventă. Pentru că stă în natura umană să supravieţuiască şi să reuşească, voinţa tinde să fie o valoare lăudată şi suntem văzuţi ca handicapaţi, leneşi sau slabi atunci când nu avem această capacitate voită. Ca şi în cazul tuturor centrilor nedefiniţi, puterea acestui tip de condiţionare poate sparge spiritul unei persoane, făcând-o să sufere teribil în ea însăşi din cauza celor percepute ca voinţă eşuată.


Centrul Inimă definit, cât timp este conectat la Centrul Sacral sau la Centrul Gât, este conceput să facă promisiuni. Este conceput să-şi angajeze voinţa în faţa unor obiective şi ţinte. Dacă astfel de oameni nu îşi folosesc puterea egoului în acest fel, nu îşi vor trăi întregul potenţial. Când Centrul Ego definit face o promisiune ştii că are puterea de a se susţine. Acest lucru nu înseamnă neapărat că se va susţine şi îşi va ţine promisiunea, dar ideea este că are abilitatea de a face acest lucru. Acesta este motivul pentru care este atât de important pentru aceştia să facă promisiuni pe care doresc să le ţină. Altfel ceilalţi îşi vor pierde în curând încrederea în ei...

 

CUPRINS:

 

 

Introducere... 1

    Partea 1
    UN GHID AL NOŢIUNILOR DE BAZĂ... 4

1 INTRODUCERE ÎN SPIRITUL HUMAN DESIGN... 5
2 TEORIA JUXTAPOZiŢIEI... 8
3 HUMAN DESIGN-UNDE ŞTIINŢA ÎNTÂLNEŞTE MAGIA... 10
4 SINTEZĂ... 20
    4. 1 ROATA HUMAN DESIGN... 20
    4. 2 DIAGRAMA CORPULUI SI COMPONENTELE SALE... 26
5 CALCULUL INDIVIDUAL... 31
6 CENTRI! DEFINIŢI Şl NEDEFINIŢI... 39
    6. 1 DEFINIŢII... 39
    6. 2 CONDIŢIONAREA... 43
    6. 3 SCOPUL ÎN HUMAN DESIGN... 49

    Partea 2
    UN GHID AL CELOR NOUĂ CENTRI... 51

1 INTRODUCERE ÎN CEI NOUĂ CENTRI... 53
2 ENERGIE... 56
    2. 1 CENTRUL RĂDĂCINĂ: PRESIUNE... 57
    2. 2 CENTRUL GÂT: METABOLISM... 65
    2. 3 CENTRUL SACRAL: VITALITATE... 80
3 CONŞTIENTĂ... 90
    3. 1 CENTRUL SPLENIC: CORP... 91
    3. 2 CENTRUL AJNA: MINTE... 109
    3. 3 CENTRUL PLEXUL SOLAR: SPIRIT... 121
4 DIRECŢIE... 137
    4. 1 CENTRUL INIMĂ: FORMĂ... 138
    4. 2 CENTRUL G: IUBIRE... 145
    4. 3 CENTRUL CAP: CONŞTIINŢĂ... 156

    Partea 3
    UN GHID AL TIPULUI SI AL STRATEGIEI... 163

1 INTRODUCERE... 164
2 MANIFESTORUL... 167
3 GENERATORUL... 175
4 PROIECTORUL... 189
5 REFLECTORUL... 201

Notă finală... 217

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0216 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.